8
Dość przyjemne lotnisko, położone niedaleko centrum Dublina, dzięki czemu dojazd jest szybki i tani (ok. 3.5 euro). Całkiem sporo knajpek i sklepów, więc nudno raczej nie jest. Czasami zdarzają się spore kolejki do odprawy, ale na ogół... dalej
21.06.17
3
Latam na/z TXL głównie dlatego, że jest mi znacznie taniej lecieć na/z TXL, niż na/z WAW. Lotnisko to wygląda jak żart, stare, zaśniedziałe, wymaga natychmiastowej modernizacji, by z XIX wieku przenieść się do wieku XXI. Dojazd do centrum... dalej
20.06.17
6
Malutkie, bardziej niż regionalne lotnisko tuż przy kambodżańskiej części Zatoki Tajskiej. Dojazd do centrum może być typowy, w taksówce, lub egzotyczny, tuktukiem. Jeszcze kilka lat temu stało puste i zapomniane przez wszystkich, dziś ma... dalej
20.06.17
1
Lotnisko nieczynne dla cywilów od wielu lat, prym przejęło lotnisko Aeropuerto Arturo Merino Benitez International. Obecnie używa się go jako lotniska rządu chilijskiego lub przy specjalnych wydarzeniach.
20.06.17
6
SCL to lotnisko, które mogłoby zostać z lekka ulepszone, choć na plus zdecydowanie system antysejsmiczny, gdzie nic na głowę podczas trzęsienia raczej spaść nie powinno. Terminal międzynarodowy OK, choć momentami przybrudnawy, terminal do... dalej
20.06.17
5
Lotnisko w miarę OK, dość dobry i tani dojazd do centrum. Momentami, w godzinach szczytu, wydaje się chaotyczne i brudne. Ceny napojów/jedzenia standardowe, nie róźniące się od innych dużych, europejskich lotnisk.
20.06.17
4
Kontrole długie, skrupulatne, często stresujące, zwłaszcza, kiedy zaproszono mnie do oddzielnego pokoiku celem przesłuchania, dlaczego mam ze sobą namiot i jakie dokładnie mam plany i dlaczego miałem pieczątkę z Kataru... Chciano mi... dalej
20.06.17
5
Pierwszy! Temuco to kolejne przyjemne, nowe, regionalne lotnisko w Chile. Dojazd do centrum autobusem w miarę OK (ok. 4000 pesos), z powrotem już tylko raczej taxi za ok. 10 tysięcy pesos, co przy dwóch osobach wychodzi identycznie, co za... dalej
20.06.17
3
Lotnisko w Turku wygląda nieco jak dwa baraki rzucone pośrodku pola, lądowałem tam w lutym, dookoła śnieg, przez co magicznie. Obsługa dość niemiła, pannica z check-inu psioczyła mi, że mam dopłacić za bagaż (bo był dosłownie o 4 mm za... dalej
20.06.17
8
Latam dość często do Puerto Montt (PMC) i lubię to niewielkich rozmiarów, regionalne lotnisko. Ma drobne zaplecze bufetowe, z dobrym piwkiem i chilijskim specjałem "completos". Czysto, świeżo, w toaletach również. Bagaż wyjeżdża... dalej
20.06.17
8
Lot na trasie Bydgoszcz-Rzym-Bydgoszcz. W Rzymie na lotnisku spory kłopot z zakupem wody, zależało mi na małej butelce, a były tylko 0,75l Poza tym w porządku, obsługa szybka i sympatyczna.
19.06.17
10
Jedno z moich ulubionych lotnisk, pełne przepychu nowoczesności i bogactwa, pełno kwiatów i piekne "spadające" krople z nieba układające się w różne mozaiki, pełno schodów zakamarków knajpek, masażystek :) Dobre wifi, dobrze... dalej
19.06.17
10
Lotnisko rzeczywiście bardzo ogromne i bardzo nowoczesne ale przy tym czytelne czyste i bezpieczne. Jest tam BARDZO zimno zawsze więc mając tam przesiake warto mieć bluzę bo idzie się przeziębić - DOSŁOWNIE. WIFI bez zarzutu i darmowe.
19.06.17
5
Bardzo małe lotnisko, do czystych nie nalezy, chaotyczne bardzo, brak Internetu, powyjściu z lotniska nie można wrócić np do WC, kolejka do kantoru "" liczona w godzinach.... Czyć, że to taka komuna, ale przyznam się szczerze, że... dalej
19.06.17
10
Jedno z najlepszych lotnisk na jakim byłam, fontanny, ferrari cuda wianki - mając nawet 6h postoju nie da sie nudzić. Wygodne leżanki, bezpiecznie, czysto, miło, fajne punkty informacyjne, ludzie uśmiechnięci. Trzeba pilnować z którego... dalej
19.06.17
6
Lubię to lotnisko dlatego, że zawsze tu zaczyna się jakaś fatastyczna przygoda. Lotnisko jest dobrze oznakowane, dużo sklepów i punktów jest co robić. Ceny pozostawiają wiele do zyczenia to w Dubaju na MEGALOTNISKU zapłaciłam za wode... dalej
19.06.17
6
Lotnisko duże, komunikaty wygłaszane po angielsku były dla mnie mało zrozumiałe ( moze przez akcent ). Duży - za to, że czekając na lot do DWC Dubaj czekalismy na płycie lotniska w namiocie - nie da się tego inaczej nazwać, było zimno i... dalej
19.06.17
9
Lecieliśmy do portu DWC wizz airem w grudniu 2015 roku, Fajne lotnisko, przejżyste, bardzo duże. Obsługa miła, wszystko poszło sprawnie, niczym szczególnym mnie nie ujęło, wszystko poprawnie i ok.
19.06.17
10
Świetne lotnisko, świetna kolejka z i do lotniska, czysto, przyjemnie, bezpiecznie. Wszystko czytelnie oznakowane, duzo punktów z jedzeniem. Lotnisko bardzo duże. Rewelacyjny taras widokowy na otwartym powietrzu gdzie można obserwować... dalej
19.06.17
7
OGólnie jestem rozczarowana faktem, że wylądowaliśmy o półnowcy w Moskiwie ( przesiadka do 7 rano ) i nieststy 99% punktów gastronomicznych była ZAMKNIĘTA. Jedna jedyna knajpa z przyzwoitymi burgerami była otwarta więc nie było za bardzo... dalej
19.06.17
8
Małe, ale przyjemne lotnisko, bardzo blisko centrum miasta, można dojść na piechotę. Sprawna i szybka kontrola bezpieczeństwa, oraz boarding. Czysto, spora siatka połączeń.
14.06.17
4
Samo lotnisko ok, czyste, niewielkie, nieźle skomunikowane z miastem. Dla śpiących fajne miejsca na pietrze, w okolicy sklepów. Sklepów niezbyt dużo. Potężny minus za obsługę, fatalna kontrola bezpieczeństwa, BARDZO aroganccy pracownicy... dalej
14.06.17
7
Małe lotnisko, czyste wc, klimatyzacja, wszystko sprawnie miło. Dwa stoiska z kawką i pitami z tuńczykiem. Dla mnie ok
13.06.17
5
Bardzo małe lotnisko wyglądające jak baraczek, klimatyzacja jest, stoisko z kawą, pamiątkami i przekąskami. W wc nie działały spłuczki trzeba było nabierać wodę z wiadra poza wc i spłukiwać po sobie :) Ochrona słaba i mało. Lądowania... dalej
12.06.17
10
Piękne lotnisko, dużo kwiatów, wystrój bardzo fajny. Wszystko fajnie, czytelnie, sympatycznie. Tania kolejka do miasta. Dla mnie 10.
12.06.17

Strony