10
Za dzisiejszą Rzeczypospolitą: "Większość rejsów LOT, które zostały zaliczone jako nowe, to kierunki zawieszone na czas restrukturyzacji. Ale są i trasy, na których polski przewoźnik wcześniej nie latał: trzy łączące Polskę z Chorwacją, Podgorica w Czarnogórze, Połąga na Litwie czy Seul i Tokio. Dobrze zapowiada się Los Angeles. Liczba połączeń tej linii z Warszawy sięgnęła 74, czyli o cztery więcej niż w czasach największej świetności, kiedy LOT latał między innymi do Kairu, Bangkoku, Hanoi czy Rzymu i Montrealu. – Zasługą LOT jest, że odbija rynek, bo przecież wtedy, kiedy nasz przewoźnik likwidował połączenia, branża nie stała w miejscu – mówi Adrian Furgalski, ekspert rynku lotniczego. Nieoficjalnie wiadomo, że na krótkiej liście potencjalnych nowych połączeń są San Francisco, Waszyngton oraz Miami. Na wschodzie – Szanghaj, Kanton i Shenzhen. Większa ma być także częstotliwość rejsów na najbardziej obłożonych trasach – do Seulu i Tokio." Oby więcej połączeń!!! :)
25.04.17
Wartość: 0
8
Warszawa-Dubaj-Osaka i z powrotem. Polacy za dużo piją, szczególnie starsze pokolenie i okazują mało klasy gdy zobaczą "darmochę". Mało miejsca, ale dla dzieci są wspaniali, międzynarodowa obsługa i zawsze z 10 języków dostępnych, ułożone stewardessy, dostęp do dobrego wina i drinków praktycznie nielimitowany. Jedzenie nierówne. Na kierunkach europejskich bardzo dobre (jedynie Turkish ma równie dobre). Do Azji znacznie gorzej. System rozrywki znakomity. Problem nr 1 strefa azjatycka na lotnisku w Dubaju jest brudna i nieoświetlona. Kontrola chyba zaprosi w końcu tam terrorystów swoją niechlujnością. Odloty w środku nocy to koszmar. Naprawdę warto, raz. Następnym razem chyba wybiorę Turkish (zwłaszcza z nowym lotniskiem). Trochę słabsi w samolocie, ale połączenia i lotnisko lepsze no i stosunek jakości do ceny lepszy.
Foko (anonim)
21.04.17
Wartość: 0
6
Latam kilka lat tą linią na trasie WAW-TSE z przesiadką w Borispol. Największą zaletą jest cena - około 1400 na tej trasie, a zimą udało mi się kupić nawet za niecałe 700PLN (w obie strony oczywiście). Widać poprawę warunków, od niedawna dają nawet kocyki i poduszeczki i mini zestaw podrózny (skarpetki, szczoteczka, pasta, i takie tam). Na krótkich trasach tylko woda. Dalej normalny posiłek, w ostatnim czasie bardzo się poprawił. Jeśli jest pusty samolot, można bez problemyu zmienić miejsce i np. pospać na trzech wolnych fotelach, albo przejśc na mijesce przy wyjściu awaryjnym (dodatkowo płaten), raz tylko mnie wyprosili. Warto zarejstrować się w ich programie, po uzyskaniu karty dodatkowe 3 kg rejestrowanego (łącznie 25) i 4 podręcznego (łącznie 12 kg). I czasami zdarza się jak jest pełny samolot, że z taką kartą przesadzą do biznes (mnie zdażyło się to 2 razy). I najwiekszy plus, cena za dodatkowy bagaż - 105 PLN w jedną stronę - grosze. Jeśli ktoś szuka tanich linii, da się znieść.
Gosciu (anonim)
19.04.17
Wartość: 0
10
wszystko super, idealnie, jedzenie i picie w cenie, multimedia, miła obsługa, polecam
19.04.17
Wartość: 0
3
Kolejny lot Lanzarote - Luton, tym razem bardzo słabo, samolot opóźniony ponad godzinę, stanowisko informacji puste, biorąc pod uwagę przesiadkę w Londynie duży stres.
hans33 (anonim)
11.04.17
Wartość: 0
10
kolejne 2 loty, bez opóźnień, czysto, miła obsługa
hans33 (anonim)
11.04.17
Wartość: 0
10
Kolejne 2 loty na trasie Tuluza-Ajaccio-Beauvais, każdy po 0,97e w listopadowej promo. Bez opóźnień, czyste samoloty, miła obsługa.
10.04.17
Wartość: 0
1
Katastrofa. Leciałem w marcu 2017 z Delhi do Bangkoku, z przesiadką w Kalkucie. Od momentu kupienia biletu w lutym 2017, byłem kilkadziesiąt razy spamowany informacją o zmianie godzin lotu, mimo że żadnych zmian nie było. Nie nadawali bagażu od razu do Bangkoku. Musiałem wysiadać w Kalkucie, odebrać bagaż i nadać go ponownie. Miałem na to półtorej godziny. W trakcie tej procedury odkryłem,że mój plecak został w Delhi otwarty, ale nikt nie poświęcił sekundy czasu, aby go ponownie w pełni zamknąć. W efekcie jedna z komór plecaka została w trakcie lotu opróżniona z zawartości - albo ekipa wykradła co mogła, albo zawartość wyleciała w samolocie/w trakcie przeładunku/na taśmie. Na jedno wychodzi - równie dobrze można celowo nie zamknąć bagażu, żeby coś z niego wyleciało, a potem "ktoś" to wszystko pozbiera do własnej kieszeni. W moim przypadku były to kremy przeciwsłoneczne (bolesna strata w takim klimacie), spraye przeciw komarom (chwilę później leciałem do Afryki i to była jeszcze boleśniejsza strata), latarka-czołówka, ręcznik i jeszcze kilka drobiazgów. Te półtorej godziny w Kalkucie nie dało mi czasu na sprawdzenie, co straciłem, ani na złożenie reklamacji. Tym bardziej, że na lotnisku wszem i wobec na wszystkich ekranach ogłaszano, że check-in do Bangkoku jest w sekcji F, a w momencie kiedy już odstałem te 20-30 minut w kolejce, usłyszałem od obsługi, że wszystkie check-iny międzynarodowe są w sekcji H - jakieś 5 minut dalej. Generalnie bardzo niemiłe doświadczenie i nie mam najmniejszej ochoty kiedykolwiek jeszcze skorzystać z tej linii.
Gniewomir Kuciapski (anonim)
06.04.17
Wartość: 0
9
Wszystko o czasie, nawet przy 8 - godzinnej przesiadce w Kantonie proponowali darmowy hotel. Jedzenie na każdym odcinku ( WAW-AMS-CAN-MNL) bardzo dobre. Nawet na krótkim odcinku 2h 20 min z Kantonu do Manili ciepły posiłek. Dużo miejsca na nogi w samolotach, a na powrotnej trasie z CAN-AMS dostałem ze znajomym miejsca w Economy Premium bez niczego. W A330 system rozrywki na wysokim poziomie, port usb oraz pod siedzeniem kontakt z amerykańską wtyczką. Jedyny minus to zakaz używania podczas lotu elektroniki ( telefonów, tabletów itp.)
04.04.17
Wartość: 0
7
Dzięki za Rzym z Bydgoszczy, mogę sprawnie dostać się do pracy :-)
MichuBZG (anonim)
03.04.17
Wartość: 0
9
Będąc na Filipinach nie masz wielu mozliwosci lotu. Tym bardziej widząc poziom życia na Filipinach mozna obawiać się filipińskich linii. A tu miłe zaskoczenie! Lotniska na Filipinach przypominają te afrykańskie ale samoloty sa nowe, czyste, pachnące! POLECAM !!!
02.04.17
Wartość: 0
8
Tania linia a daje radę. W Azji warto się skusić bo wygrywa jakoscia nad AirAsia
02.04.17
Wartość: 0
5
Leciałem tą samą trasą A-380 (KUL-Londyn Heatrow) 4 lata temu i byłem zachwycony a teraz raczej zawiedziony. Po wypadkach widać spadek jakosci w każdej dziedzinie. Szkoda takie dobre linie. Ja juz z nimi nie polecę.
02.04.17
Wartość: 0
5
Lot na trasie Santa Cruz do La Paz (z miedzy lądowaniem w Oruro), oraz La Paz do Santa Cruz (Boliwia). Po dwóch tygodniach od zakupu dostałem e-ticket i pobrano kasę z karty. Miedzy czasie nie udało się z nimi skontaktować. Zero odpowiedzi na e-maile. Nie wiesdz czy kupiłeś bilet czy nie.. Ciekawe linie :-). Małe samolociki na kilkunastu pasażerów. Serwis bezpośrednio przed wejściem do samolotu (butelka wody mineralnej do ręki). Można dużo opowiadać .... , ale chyba najważniejsze że 3 starty, 3 udane lądowania :-).
29.03.17
Wartość: 0
8
Zakupiłem lot na trasie Wellington do Hobart z długim stoperem w Melbourne. Przewoźnik zlikwidował bezpośrednie połączenie z Melbourne i zaproponował mi zmianę (lot prze Auckland lub Gold Coast. Wybrałem drugą opcję bo w Auckland byłem. Ale nie udało mi się opuścić lotniska aby pozwiedzać bo ... lot na trasie Wellington do Melbourne przez Gold Coast miał łączne opóźnienie 5,5h. Pierwszy odcinek o 3h, drugi o 2,5h. Lot z Melbourne do Hobart odbył się na czas. Jednak wystawiam wysoką ocenę za ogólny serwis na poziomie i zwykle dobre ceny biletów.
29.03.17
Wartość: 0
10
Zarówno przelot do Seulu jak i powrót bardzo udane. Wszystko o czasie i z miłą obsługą. Bez żadnych zastrzeżeń :)
21.03.17
Wartość: 0
8
Krótki lot na trasie z Larnaki do Aten za 15 euro, wysłużonym B737-700. Ja akurat miałem to szczęście że siedziałem przy wyjściu ewakuacyjnym 12A, więc miałem więcej miejsca na nogi. Wnętrze mocno zużyte. Na początku problem personelu ze zdyscyplinowaniem pasażerów, bo było sporo wolnych miejsc i ludzie latali po kabinie i zaczęli się przesiadać. Stąd 20min opóźnienie przy starcie, mimo iż boarding był o czasie. Na plus serwis pokładowy - kanapki w cenie plus ciepłe, zimne napoje.
05.03.17
Wartość: 0
10
lot TG 208 w zeszłym tygodniu, PHUKET - BANGKOK, be zarzutu ogromny plus iż lądował na BKK, linia bez zarzutu naprawdę do polecenia
05.03.17
Wartość: 0
5
lecialem warszawa bangkok 14 01 2017 w bankoku pierwsze podejscie nie wyladowal drugie podejscie cos glosno peklo bardzo glosno w samolocie po wyladowaniu pytalem sie stefana co sie stalo powiedzial ze wszystko ok przcierz wyladowal powiedzialem mu ze w moich gaciach nie jest ok pozatem z warszawy do kijowa miejsce na nogi ok natomiast kijow bangkok dla wysokich i grubasow nie do wytrzymania obsluga stefany jedzenie ok cena jak bedzie 1600zl to lece na drugi rok
gość (anonim)
03.03.17
Wartość: 0
1
Zdecydowanie najgorsza linia lotnicza jaką lecieliśmy. Nikomu tego nie polecam. Odwołany lot na trasie Tel Aviv - Kijów i tym samym utracony lot relacji Kijów - Warszawa. Kompletna ignorancja przewoźnika. UIA nie ma swojego biura w Tel Avivie tylko vendor partnera, który na pytanie "jak mamy się dostać do Warszawy w obecnej sytuacji?" powiedział " to nie mój problem". Musieliśmy sami przebookować lot. Linia lotnicza niczego nie zapewniła, dopiero po napisaniu na wall'u fb dała nam voucher na burgera na lotnisku i hotel w Kijowie (dalece odbiegający od standardów). Dodatkowo, warunki są gorsze niż w Ryanair, oczywiście o jedzeniu i piciu zapomnijcie. NIE POLECAM!!! d
01.03.17
Wartość: 0
6
Generalnie ok - o czasie i w miarę rozsądna cena na trasie WAW - AGP ALE szczerze to ta linia nie różni się od Ryanair czy Wizzair. Nie dostaje się nic do jedzenia ani picia na trasach europejskich. W większości przypadków należy też zapłacić za bagaż. Mimo wszystko są tańsze opcje na latanie po Europie.
01.03.17
Wartość: 0
8
Lot Werona - Neapol opóźniony 2 godziny i 50 minut. Nie martwiło mnie to, ponieważ i tak miałem zamiar spać na lotnisku w Neapolu, a za bilet zapłaciłem tylko 1 euro. Poza znacznym opóźnieniem wrażenia pozytywne, obsługa miła, w samolocie więcej miejsca na kopyta niż u irlandzkiej czy węgierskiej konkurencji.
26.02.17
Wartość: 0
4
Standard adekwatny do cen. Najważniejsze że bez opóźnień.
16.02.17
Wartość: 0
10
Czuć profesjonalizm w każdym calu. Doskonała linia lotnicza :)
16.02.17
Wartość: 0
10
Bez opóźnień, wszystko sprawnie i przyjemnie :)
16.02.17
Wartość: 0
6
Bez opóźnień, tyle że ciasno... Ale to zgodne z oczekiwaniami tak naprawdę ;)
16.02.17
Wartość: 0
4
W styczniu 2017 lot WAW-ZRH-BKK. Odcinek WAW-ZRH wykonywany Embraerem 190 o czasie, ale siedzenia wyraźnie mniej wygodne niż w analogicznych maszynach LOT-u. Za to ZRH-BKK to prawdziwa masakra. Samolot wystartował z 2,5 godzinnym opóźnieniem, bo był mróz i trzeba była opryskać samolot płynem niezamarzającym. Śmieszne - Swiss był zaskoczony tym, że w zimie bywa mroźno ! Ale prawdziwa klęska to samolot Boeing 777 300 ER , którym odbywał się lot do Bangkoku. Siedzenia były tak wąskie i upchane tak ciasno, że sardynki w puszce mają zdecydowanie więcej miejsca ! Spoźycie posiłku w tych warunkach wymagało nie lada ekwilibrystyki i było prawdziwą udręką. W nocy nie mogłem spać z powodu ciasnoty, więc poszedłem rozprostować kości do najbliższego przedziału kuchennego. I tu niespodzianka - kilkanaście osób, soki, alkohole, rozmowy. Wszyscy woleli postać nawet 2 godziny niż siedzieć z kolanami pod brodą w flagowym samolocie Swissu ! Najgorszy układ siedzeń, na jaki trafiłem w ostatnich 10 latach, planowany z prawdziwą pogardą dla pasażerów. Ostrzegam przed Swissem !
15.02.17
Wartość: 0
1
Totalna porazka samolot stary poklejony tasma pierszyraz cos takiego widzialem , "catering" na locie 3.4g batonik prince polo 53g i kawa/herbata to jakas kpina w stosunku do ceny biletu i oczyscie standartowo opoznienie . Nie polecam
15.02.17
Wartość: 0
10
Ja polecam czysto duzo miejsca a321 cieply posilek bez opoznien
15.02.17
Wartość: 0
8
Kanton - Pekin (dosyć drogo ale wyżywienie na pokładzie)
Stanislaw (anonim)
13.02.17
Wartość: 0

Strony