Glasgow

średnia ocena lotniska:

7.88889
średnia: 7.9 (głosów: 18)

artykuły o lotnisku

08/27/2017 - 09:21

Wizz Air oferuje tanie przeloty z Gdańska do Glasgow wiosną. Za bilety w obie strony zapłacimy 103 PLN (z WDC). Wylot w piątek po 19, powrót w...

06/12/2017 - 20:51

Pomysł na podróż we wrześniu: Glasgow + Dublin. Za wszystkie przeloty z Gdańska zapłacimy 173 PLN.

05/21/2017 - 10:10

Tanie przeloty z Gdańska do Szkocji: za bilety w obie strony zapłacimy 78 PLN.

04/12/2017 - 20:56

Bezpośrednie przeloty pod koniec maja (sobota-wtorek) z Gdańska do Glasgow w świetnej cenie. Za bilety w obie strony zapłacimy 94 PLN.

12/10/2016 - 19:37

Tanie przeloty z Warszawy do Glasgow (wylot w sobotę o 7.00, powrót w poniedziałek o 01.30) za 94 PLN w obie strony.

poradniki dotyczące lotniska

07/12/2013 - 14:49

Kolejny odcinek z serii poradników "w pigułce" w PDF-ie do wydruku na jednej kartce lub na tablet. Tym razem opracowaliśmy Glasgow. To kierunek, który czasem pojawia się na Loterze przy okazji ofert za 88-150 PLN z...

komentarze: 12

oceń lotnisko i przyznaj gwiazdki

oceny i opinie o lotnisku

Obrazek użytkownika macdik
Bardzo przyjemne lotnisko, dobry dojazd do miasta RT 10 funtów. Jeden duży sklep DF, możliwość degustacji whisky. Fajny salonik na 2 piętrze z jedzeniem i piwem.

Obrazek użytkownika AAZ
Sympatyczne, dosyć spore lotnisko. Dobrze skomunikowane z centrum Glasgow.

Obrazek użytkownika Leszek.Warszawa
Lotnisko zrobiło na mnie ogólnie sympatyczne wrażenie. Bilet do centrum od czasu wpisu Marcina podrożał pół funta, aktualna cena to 9.50 GBP. Jest to bilet powrotny, ważny 28 dni. Autobusy kursują całą dobę, końcowy przystanek na głównym dworcu autobusowym, gdzie można się przesiąść m.in. na Megabus. Na lotnisku czynny całą dobę sklep Tesco (napój 1 litr za 0,47 GBP). Obok sklepu, tuż obok stanowisk z internetem (płatnym) można znaleźć gniazdka elektryczne - także przeznaczone do europejskich wtyczek. Na górze osoby chętne mogą skorzystać z przytulnego miejsca do modlitwy, z założenia przeznaczonego dla wszystkich, bez względu na wyznawaną religię. W nocy, do godz. 4. czynna tylko jedna kawiarnia i wspomniane Tesco, po godz 4. otwierane są pozostałe sklepy oraz kompleks kilku restauracji na górze (piwo Caledonia 3.95 GBP). W wielu punktach lotniska stojaki z ulotkami o różnych atrakcjach Szkocji, niestety brak planu Glasgow.

Obrazek użytkownika Marcin Mandel
<p style="text-align: justify;">Aktualne ceny i dojazd do centrum - (Buchanan Bus Station, Central Station etc.) - Glasgow Shuttle (Service 500). Koszt biletu w dwie strony to 9 GBP (bilet typu "open" kupiony u kierowcy). Autobus jedzie około 25 minut, a kursuje całą dobę.&nbsp;</p><p style="text-align: justify;">&nbsp;</p><p style="text-align: justify;">&nbsp;</p>

Obrazek użytkownika gość
To prawda co napisano wczesniej.Za bilety do/z centrum mozna zaplacic mniej, jesli kupicie online z opcia open i powrotem w ciagu miesiaca (9gbp).W nocy otwarte tylko Tesco express. Na lotnisku cieplo i spokojnie. Pozdrawiam

Obrazek użytkownika admin_2
Skorzystałem wczoraj i przyznam że to jedno z najlepszych lotnisk, z których korzystałem. Dojazd z centrum bardzo wygodny. Autobusy jeżdżą co 10-12 minut z centrum pod terminal. Przejazd (w większości autostradą) trwa ok 20-25 minut. Bardzo małe kolejki do kontroli bezpieczeństwa. Dużo czynnych stanowisk, wszystko przebiega bardzo szybko. Od momentu wsiadania do autobusu w centrum do przejścia wszystkich kontroli do strefy wolnocłowej minęło chyba tylko 30 minut. Dużo sklepów i knajpek. Bardzo dużo miejsc siedzących zarówno w hali odlotów, jak i przy samych bramkach. Wszędzie dostępne wtyczki z prądem. Darmowy internet wifi przez pół godziny. Odbieram jedną gwiazdkę za dość wysoką cenę bilety za autobus na lotnisko (7 GBP za przejazd w jedną stronę) oraz dość krótki czas darmowego wifi.

Obrazek użytkownika antymon
Dojazd z centrum Glasgow autobusem jest OK, kursują one często, również w niedziele/święta. Ja jechałem z południa Glasgow, więc wybrałem kolej (coś koło 6 funtów - wyszło mi taniej niż dojazd do centrum i przesiadka w autobus). Kolej dojeżdża do stacji Paisley Gilmour Street, gdzie przesiada się na autobus na lotnisko (ważne, żeby poprosić w kasie o bilet na lotnisko, wtedy dostaniemy bilet łączony, ważny również na autobus ze stacji kolejowej pod terminal). Sam port lotniczy jest dobrze zorganizowany, czuje się, że stawiają tam na bezpieczeństwo. Internet darmowy był chyba dostępny na pół godziny. Przygotowane miejsca widokowe, miejsca do modlitwy, sporo sklepów i restauracji. Budynek raczej stary i nie porażający pięknem. Miałem wrażenie, że od kontroli bezpieczeństwa do bramki były jakieś kilometry korytarzy. Na początku jest duża mapa, gdzie możesz sobie znaleźć swoją bramkę, ale później miałem wrażenie, że oznaczenia trochę giną pomiędzy wystawami i reklamami. Zgubiłem się po drodze raz. Nie wiem, czy to źle czy dobrze :)

Obrazek użytkownika gość
Bardzo dobrze zorganizowane lotnisko. Wiele barów i knajp w części po security zlokalizowanych centralnie, skąd odchodzą różne pirsy i korytarze do rękawów, więc nie trzeba wiele chodzić. Niestety architektura dość przestarzała, stąd 8 gwiazdek.