Advertisement

Bali

średnia ocena lotniska:

7.45714
średnia: 7.5 (głosów: 35)

artykuły o lotnisku

09/23/2017 - 18:36

Bezpośrednie przeloty last minute z Warszawy na Bali w atrakcyjnej cenie. Za bilety w obie strony zapłacimy 1899 PLN.

09/07/2017 - 20:10

Bezpośrednie przeloty z Warszawy na Bali za 1999 PLN w obie strony. Oferta typu "last minute".

08/26/2017 - 08:53

Bezpośrednie przeloty czarterowe z Warszawy na Bali w atrakcyjnej cenie. Za bilety w obie strony zapłacimy 1999 PLN.

08/06/2017 - 12:02

KLM we współpracy z airBaltic i Singapore Airlines oferują tanie loty z Wilna na Bali. Za bilety w obie strony zapłacimy 1867 PLN.

01/15/2017 - 21:41

Przeloty na Bali w ekstra cenie. Bilety z Londynu do kupienia za 1890 PLN w obie strony.

komentarze: 0

oceń lotnisko i przyznaj gwiazdki

oceny i opinie o lotnisku

Obrazek użytkownika Lepolak
Ciekawie urządzone lotnisko. Sporo wystawionych leżaków plażowych przed gate'ami.

Obrazek użytkownika gość
Nie ma już opłaty lotniskowej na Bali (Denpasar)Passenger Service Charge (PSC)którą trzeba było płacić przy wylocie od 9 lutego 2015 linie lotnicze muszą wliczać do ceny biletów (200 000 IDR). Punkty poboru opłaty są, ale tylko dla tych, którzy kupili bilety wcześniej. Przy check in pani wbija na odwrocie boarding pass stempel PSC Collected 200 000 IDR. Ważne dla wszystkich wylotów po 1 marca 2015.

Obrazek użytkownika gość
ładne lotnisko, ale uwaga ! Jak odlatujesz na parterze jest jeden sklepik i chyba 2 punkty gastronomiczne. Piłam chyba najdroższą w swoim życiu coca-colę , ale jak od razu wjedziesz na I piętro - raj ! Sklepy, gastronomia. Coś wspaniałego w ogromnej ilości.

Obrazek użytkownika gość
Przyjemne lotnisko, dobrze zorganizowane, czyste. Architektonicznie bardzo ładne i idealnie zgrane z charakterem wyspy. Irytujące jest pobieranie opłat za każdorazowy przylot/wylot z wyspy ale nie jest to wina administracji lotniska tylko władz kraju (jesli dolary to tylko nowe edycje).

Obrazek użytkownika AAZ
Duże, dobrze zorganizowane i czyste. Na miejscu sporo kafejek i sklepików. Można również zrelaksować się podczas masażu. Za wszystko trzeba jednak płacić gotówką, a nie kartą kredytową. Tax przy wylocie krajowym w kwocie 75.000 IDR (stan na dzień 24.11.2014, 1$=12.000 IDR)

Obrazek użytkownika kr3ciq_2
Całkiem w porządku, żadnych większych minusów. Jak ktoś wyżej zauważył należy pamiętać o opłacie wylotowej, przy lotach międzynarodowych jest to 150tys IDR, natomiast przy lotach krajowych (leciałem DPS-CGK) opłata wynosi 40tys IDR.

Obrazek użytkownika dreamistru
Skromne lotnisko na Bali, aczkolwiek pięknie położone gdyż pas wysunięty jest wgłąb morza - nie jest to specjalnie bezpieczne, no ale cóż. Fakt, na lotnisku jest głośno nawet o świcie, bo bardzo dużo ludzi z niego korzysta. Ceny średnie, z tego co zaobserwowałam kręcą nosem na inną walutę niż rupie indo. Zgoda, jest opłata wylotowa, ale w całej Indonezji ona występuje więc tutaj nie ma co się rozwodzić.

Obrazek użytkownika Amytis
Lotnisko nadal jest budowane, nie ma za wielu sklepow, ale jest polska knajpa. Ceny znosne. Mnostwo ludzi i ciagly halas.

Obrazek użytkownika piotrek_laska
Lotnisko takie jak cała wyspa - bardzo przyjemne.

Obrazek użytkownika gość
Lotnisko aktualnie w budowie, nie wszystko jest jeszcze dostepne, wszedzie strasza gole sciany, prowizoryczne rozwiazania. Spory tlok, kolejki do odpraw. Liczne sklepy, restauracje i bary nawet przy samych gate. Takze knajpa o nazwie Polonia, prowadzona przez jednego z balijskich polskich biznesmenow. Oplata wylotowa 4 dolary, placona w lokalnej walucie. Wsiada sie do samolotu z plyty lotniska, dowozonym bedac autobusami. Fajne widoki na Kuta podczas startu i ladowania.

Obrazek użytkownika gość
bardzo wysoka oplata wylotowa, nie wiem czy nie najdrozsza w calej Indonezji. palarnie to po prostu dramat, troche sklepow z pamiatkami.

Obrazek użytkownika uszatex
Lotnisko bardzo przyzwoite, nie jest to super nowoczesny port ale niczego nie brakuje :) Bardzo ważna informacja podana niżej przez "globblog" - przy wylocie opłata 150tys Rp. Transport z lotniska do Kuta/Seminyak dosyć drogi jak na taki dystans ale wystarczy odejść trochę pieszkom i cena taxi spada 3-krotnie ;)

Obrazek użytkownika I-CON
Lotnisko jest trochę wiekowe, nic wielkiego, kilka sklepów z pamiątkami, ale w stylu raczej...old school :)

Obrazek użytkownika globblog
Lotnisko nie jest najnowocześniejsze na świecie, można by powiedzieć że trąci myszą ale ma swój niezwykły klimat, tak jak cała wyspa. Już przed odprawą paszportową Balijscy grajkowie plumkają na swoich egzotycznych instrumentach. Od razu czuć że jesteśmy w niezwykłym miejscu. Kiedy czekaliśmy na samolot wcześnie rano, przebiegły koło nas dwa szczury, ale specjalnie nas to nie zdegustowało, szczególnie że sympatyczna Balijka bardzo nas za to przepraszała i była wyraźnie zawstydzona. Na lotnisku są bankomaty, można też wymienić walutę w jednym z kilkunastu kantorów. Jeśli zarezerwowałeś wcześniej pokój to masz dużą szanse że ktoś odbierze Cie z lotniska, jeśli nie to zostaje trasówka. Ceny są do zniesienia. My wynegocjowaliśmy cenę przed jazdą i bardzo dobrze bo miejsce do którego jechaliśmy okazała się być bardzo daleko i taksówkarz nie mógł go znaleźć i bujaliśmy się tak z godzinę. Trzeba pamiętać że wszystkich obowiązuje opłata lotniskowa przy wylocie z Bali ok. 150 tyś Rp (50 zł), płatna gotówką, niezależnie jaką linią lecisz. Bali piękne i niezwykłe... oczywiście bez biura podroży: http://globblog.molski.org/category/malezja-borneo-singapur-bali/