Small Planet Airlines

średnia ocena linii:

4.16667
średnia: 4.2 (głosów: 12)

artykuły o linii

12/13/2017 - 19:02

(Nowy termin) Tanie przeloty na trasie Warszawa - Bandżul - Warszawa za 1099 PLN. Tydzień na miejscu. 

komentarze: 3
12/06/2017 - 19:28

Przeloty z Warszawy do Bandżulu w atrakcyjnej cenie: za bilety w obie strony zapłacimy 1149 PLN. Termin obejmuje sylwestra :)

komentarze: 0
06/02/2017 - 16:54

Za bilety na trasie Warszawa - Palma - Katowice zapłacimy tylko 96 PLN! Trasa Gdańsk - Zakintos - Poznań za 178 PLN. 

komentarze: 0
09/27/2016 - 13:41

Tanie bezpośrednie przeloty na Wyspę Wiecznej Wiosny z Polski! Bilety z Katowic na Maderę (Funchal) za 599 PLN w obie strony.

komentarze: 0
09/12/2016 - 10:49

Tanie bezpośrednie przeloty czarterowe z Katowic na Zakintos za 439 PLN w obie strony.

komentarze: 0

loty Loterów tą linią: 

277

ilu Loterów leciało tą linią: 

110
34978
20431
20751
20272
20471
20967
20333
15886
19815
20810
20497
21031
19765
21198
21056
31661
29510
20568
30653
29289
29965
21087
12583
29468
18921
16645
20298
27583
21052
26724
24708
20581
23025
20694
19304
22337
14012
21136
20319

oceń linię i przyznaj gwiazdki

oceny i opinie o linii

Obrazek użytkownika Na trasie do i z Bułgarii
Hasło reklamowe tych pseudo lotników powinno brzmieć "Z nami NIGDY nie dolecisz na czas" albo "Small planet BIG problem techniczny". Latałem z różnymi tanimi liniami ,w tym z wielu arabskimi i niestety muszę stwierdzić ,że najgorszym obecnie przewoźnikiem jest Small planet. Ani jeden lot nie odbył się o czasie (moi znajomi, którzy lecieli w innych terminach też mieli te same problemy)- opuźnienia są od 2 do 6 godzin. Notoryczne awarie samolotów i to na krótkich trasach, beznadziejni piloci- latają tak samo jak jeżdżą litewscy kierowcy ciężarówek. Totalny brak informacji albo celowa dezinformacja. po prostu masakra.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika kiwi2013
Lot do Egiptu, mało miejsca, mocno wyeksploatowany samolot miałam wrażenie, że sie nie podniesie a wręcz spadnie. turbulencje mocno odczuwalne, panowie "techniczni" grzebiący pod "maską" 3x przed startem nie pomogli mojej kondycji psychicznej, a stewardesyy nie odpowiadały na pytnia ludzi "coi sie dzieje"

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika kate_skate
Aga_aaa moge prosic o kontakt do Ciebie? np maila, mam dokladnie ten sam problem co Ty, najpierw wyskakuje blad na stronie, wpisuje wszystkie dane od nowa, nastepnie pobiera mi 2 oplaty za lot, dostaje 2 maile z dwoma roznymi numerami rezerwacji (na te samo miejsce? doplacilam za wybor konkretnego miejsca wiec halo), inna kwote pokazuje przy rezerwacji, zupelnie inna jest w historii na koncie, po wpisaniu danych z rezerwacji rezerwacja ma status "cancelled", tyle ze ja nie mam czasu czekac 4 dni bo lot jest pojutrze...! 0 kontaktu bo telefon dziala tylko w dni powszednie 8-16, ja lece (o ile wylece) w niedziele o 12 i to z Wroclawia, odprawa mozliwa jest na 2h przed odlotem, nie zdziwie sie jak na miejscu ktos powie ze moje numery rezerwacji nie istnieja a oplata zostala pobrana podwojnie...!

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika Aga_aaa
Szczerze pierwszy raz kupowałam u nich bilety bo skusiła mnie cena i termin idealny pod moje potrzeby. Dopiero później zobaczyłam opinie o tym przewoźniku w sieci. Niestety wszystko się sprawdziło, niesamowicie dużo błędów na stronie, po kupieniu biletów pobrało inną kwotę a na inną przyszło potwierdzenie rezerwacji. Na stronie rezerwacja mimo pobranych środków miała status cancelled. Po 4 dniach przyszło potwierdzenie i rezerwacja wydawała się już w porządku. Ale nie może być tak łatwo, nie da sie wykonać odprawy bo na stronie wywala kolejne błędy... Próby kontaktu, każdy możliwym sposobem nieudane. Totalna olewka klientów, gratuluję. Szkoda, że nie da się dać 0 gwiazdek, myślę, że zero jest adekwatną oceną do sytuacji.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika domelos
Polecam warszawa-zakynthos lot 2.06.2017 lot o czasie lądowanie ok walizki ok. obsługa ok. powrót o czasie lądowanie trochę mniej przyjemne może to podejście od zachodu do pasa tak ma????? bagaże całe. bo drobne otarcie to nie uszkodzenie. tasma samolot tasma mogło się przytrzeć. obsługa ok.

Moja ocena linii:: 

9
Obrazek użytkownika masakra
Oddajcie lepiej pieniądze za uszkodzony bagaz ! A nie zero odpowiedzi !

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika asa
Leciałam z Hamburga na Fuerteventure. Fajny nowy czysty samolot A320 miła polska obsługa. Dostaliśmy 2 napoje i bułeczki za darmo. Ceny jedzenia na pokładzie bardzo przyzwoite. Lot przyjemny. Start i ładowanie o czasie. Nie ma się do czego przyczepić

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika Kryzys
"Small opóźnienia non stop planet" lub "small mamy gdzieś pasażerów planet" powinni się tak nazywać, a rozpatrywanie reklamacji to jakaś porażka, prędzej umrę niż mi odpowiedzą, ale jak umrę to ich będę straszyć

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika fflajer
lot WAW-FAO i powrót. Latam naprawdę sporo, normalnie unikam tanich przewoźników i czarterów tego typu jak ognia ale córka kazała lecieć. Poczytałem trochę o liniach i spodziewałem się fajerwerków, ale niestety. Na plus na pewno załoga pokładowa, czyste wnętrze samolotu. Tania oferta baru jak na samolot. Obydwa przeloty na czas. Potwornie niewygodne fotele - tó głowny minus. . Cienkie, twarde, bez możliwości odchylenia oparcia, podłokietniki tak małe że prawie nie istniejące. Ktoś chyba pomylił fotele do ATRa czy innego samolotu na lot do 1h z maszynami przeznaczonymi na dłuższy dystans. Miło się gawędziło z jedną ze stewardes, której imienia celowo nie napiszę (ale serdecznie Cię Złotko pozdrawiam!) ;-) ale miała podobne zdanie co my. Na pokładzie miała być dostępna sieć wifi z IFE - raczej jakiś żart, poza dwoma filmami i grami dla dzieci nie ma tam nic! polecam sprawdzenie jak IFE wygląda w innych liniach. Ceny perfum i kosmetyków wyższe niż w innych liniach, mimo że asortyment ten sam co wszędzie.

Moja ocena linii:: 

4
Obrazek użytkownika LK
Nie powinni obsługiwać długich tras.Flota i obsługa nie jest zupełnie dostosowana. Niewygodne fotele, brak monitorów, nie wspomnę o braku posiłków, ale jest zaleta linii-przystępne ceny jedzenia na pokładzie. Leciałam z Mombasy do W-wy z międzylądowaniem w Hurgadzie. To że 1 godz opóźniony to drobiazg, w samolocie brak większości dań bo jak stwierdzono był to trzeci kurs na jednej dostawie, a trudno to wytłumaczyć dzieciom niecierpliwie czekającym na wybrany posiłek. "Kelnerka "na pokładzie, nadęta kręcona blądyna na pytanie o brak szynki na zamówionej zapiekance z szynką podanej po 40 min. burknęła cyt."zjadłam tę szynkę". Niesamowite, nie mieści się w głowie.Mimo, że pozostałe osoby z obsługi ok to taka opryskliwa lola potrafi zepsuć piękne wakacyjne wrażenia.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika Jajakobyły
Spóźniają się bez przerwy i faktycznie samolot jest ciasny. Kolo poniżej i tak wie swoje. :) Prawdopodobnie 170 cm wzrostu jak Small Planet bariery dźwięku nigdy nie przekroczył. :)

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika Ja wiem swoje
Jednak Polska rozwija się w niesamowitym tempie. Już nawet takie Pyrzyce doczekały się swojego lotniska ;)

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika Niklaas
Bezwzględnie unikać! Koszmarne, notoryczne opóźnienia trwające nawet kilkanaście godzin. Kto czasami ogląda TVN24 i koczujących turystów na Okęciu czy na Pyrzycach, klientów tej linii, wie o czym mówię. Ciasno jak w ukraińskiej marszrutce, siedzenia naćkane jak w najgorszym low coście. Jeżeli masz więcej niż 170cm wzrostu będziesz cierpiał i musiał się złożyć na siedzeniu jak szwajcarski scyzoryk. Brak darmowej wody przy długich lotach. Nikt od nich nie chce darmowego jedzenia ale przecież normalni ludzie dbają nawet żeby ich zwierzęta miały wodę podczas podróży. Beznadziejna obsługa, u nas były to 2 nadęte kwoki i marszałek Foch. Odradzam.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika Pazzini
Witam, a ja mam zgoła oddmienna opinie na temat small planet. Na początku byłem przerażony gdy usłyszałem że ludzie latającymi tymi liniami mieli opòźnione loty np na Grecje po kilkanaście godzin. No ale còż wakacje wykupione więc nie było odwrotu. Leciałem 28.06 z Gdańska do Heraklionu (Kreta) i samolot wyleciał punktualnie, w samolocie duzo miejsca miedzy siedzeniami, przyjazna obsługa, lądowanie bardzo dobre, pilot co jakiś czas informował na jakiej wysokości jesteśmy, nad jakim państwem aktualnie lecimy i było także wi-fi. Z powrotem także wszystko było w porządku wiec moja opinia jest pozytywna na temat Small Planet. Jedyny minus to biuro podróży ITAKA które nie raczyło mnie poinformować że loty w polowie czerwca były mega opóźnione z powodu awarii samolotów. Pzdr

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika mucha
Oni sobie jaja robią samolot opóźniony w jedną stronę 6 godzin a spowrotem 5 godzin. Czeajac na lot do Bułgarii dostaliśmy vouchery na posiłek, natomiast oczekiwanie na lot do Polski upłynął pod znakiem jak sbie czegoś nie wziąłeś do jedzenia i picia lub nie kupiłeś na własną rękę to zdychaj z głodu, a informacji i tak żadnych nikt nie udzieli bo wszyscy mają pasażerów w d.... Natomiast w momencie kiedy już odczekalismy swoje 6 godzin na lotnisku i przyleciał jednak samolot linii small planet laskawie przed wejściem na poklad pasażerowie dostali butelkę wody oraz jakiegos rogalika, a pilot przez mikrofon wyśpiewał regułkę jak bardzo jest mu przykro z powodu opóźnienia i dołoży wszelkich starań żeby lot minął nam przyjemnie i w imieniu small planet dziękuje za wyrozumiałość. Uprzejmie donoszę że moja wyrozumiałość zakończyła się już po pierwszym oczekiwaniu na lot a oliwy do ognia dolała uszkodzona walizka. Nie zamierzam im odpuścić i chocbym miala sprawe zakończyć w sądzie to tak będzie.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika waldi
Latając z nimi przygotujcie się na długie oczekiwania, bo są zwykle opóźnieni o kilka godzin w każdą stronę. Nie dbają o bezpieczeństwo. Pilot powiedział, że latał z uszkodzoną anteną wiele razy i dopiero we Wrocławiu to wyryli. Ciekawe co nie wyryli? Nigdy więcej tej linii lotniczej.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika big problem
Jakie linie lotnicze otrzymują najwięcej skarg? Brytyjski Urząd Lotnictwa Cywilnego (CAA) stworzył listę linii lotniczych, z których usług pasażerowie mieszkający w Wielkiej Brytanii byli najbardziej niezadowoleni. Ranking powstał na podstawie liczby skarg, jakie złożono na poszczególnego z przewoźników. Pierwsze miejsce w tym niechlubnym zestawieniu zajęły litewskie linie Small Planet Airlines. Na milion pasażerów, korzystających z ich usług, 1 805 osób złożyło zażalenie, zawiadamiające o niezadowoleniu z lotu. Na drugim miejscu znalazł się Thomas Cook Airlines, brytyjski czarterowy przewoźnik z siedzibą w Manchesterze (799 skarg). W porównaniu do roku 2009, linie te odnotowały aż 40-krotnie więcej skarg składanych przez klientów. Dziennik "Telegraph" zwraca uwagę, że mieszkańcy Zjednoczonego Królestwa chętniej niż przed kilkoma laty dają znać o swoim niezadowoleniu z usług wybranych linii lotniczych. Jest to związane głównie z wprowadzonym w 2012 roku orzeczeniem Trybunału Europejskiego, które pozwala ubiegać się o odszkodowanie w chwili, gdy lot opóźniony jest więcej niż 3 godziny. Raport ten ujawnia ponadto dość zaskakujące informacje, zwłaszcza dla krytyków Jedynie 30 pasażerów Ryanaira (na milion) złożyło zażalenie, co jest liczbą Ranking linii lotnicznych, które otrzymały najwięcej skarg pasażerów: (W nawiasach liczba osób na milion pasażerów, która była niezadowolona) 1. Small Planet Airlines (1 805) 2. Thomas Cook Airlines (799) 3. Vietnam Airlines (734) 4. Thomson Airways (337) 5. Monarch (294) 6. Malaysian Airlines (226) 7. US Airways (215) 8. Pegasus (198)

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika Monika1985
Leciałam tymi liniami 25.06 Korfu. Było 10godzinne opóźnienie. Rezydentka Grecosa w imieniu small planet przedstawiła propozycje zadośćuczynienia w wysokości 75e na osobę. Odmówiłam i mam zamiar złożysz reklamację na zdecydowanie wyższa kwotę. Proszę o podpowiedź od czego zacząć i jaki mam szansę?

Moja ocena linii:: 

3
Obrazek użytkownika gość
moge się jakos skontaktowac poza forum?

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika jaaja
''porada'' , dzieki za info, a ile z ciekawości czekales? słyszałam, że linie robią odwolania od decyzji ulc i czasem nic to nie daje..

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika PORADA
Nie potrzebujesz żadnego adwokata...bo i po co?Sprawa jest prosta,składasz krótką skargę ( na początku u przewoźnika ) w tym przypadku Samll....Podajesz dane nr biletu,nr lotu i wnioskujesz o odszkodowanie z tytułu opóźnienia.Oczywiście jeśli lot był opóźniony minimum 3 godziny i więcej.Powołujesz się na ( rozporządzenie (WE) nr 261/2004. ) 95% lini liczy na to że wnioskujący odpuści więc skargę odrzuca.Wtedy ślesz ją do ULC...Podajesz nr lotu dane itp...ULC na podstawie twojej skargi wysyła do linii nakaz wypłaty odszkodowania na twoje konto.Czasem owszem może to potrwać ale to leci z automatu.Usterka samolotu jak najbardziej kwalifikuje się do odszkodowania.Zła pogoda,mgła już np nie...Kwoty odszkodowania zaczynają się od 250 Euro i zależą od przebytej odległości..250 Euro do 1500 km , 1500-3,500 km 400 Euro Powyżej 3,500 km 600 Euro..dla każedej lecącej osoby.Nie zniechęcać się tylko walczyć! Ja sam walczyłem i mimo że długo czekałem na wypłate to 400 Euro na konto wpyneło.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika jaja
mamy zalatwionego adwokata, chociaz mi sie wydaje ze w tym wypadku tez odszkodowanie nawet po zwyklym skierowaniu skargi powinno byc przyznane.. 250 to max. odszkdoowania ? bo czytalam ze od 250-600 ale pewnie malo kto dostaje 600..

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika PORADA
Składajcie reklamacje do Small o odszkodowanie w wysokości 250 Euro na osobę...Oczywiście odmówią próbując was zniechęcić ale rekompensata się wam należy!! Po odmowie lini kierujcie skargę do ULC i nawet jeśli będziecie dłużej czekać to po tym ruchu kasa gwarantowana!! Ostatni tydzień 90% lotów tym gó... jest opóźnionych nawet po 24 godz i dłużej z powodu częstych awarii samolotów.W tym przypadku odszkodowanie pewne!!

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika elfff
ODRADZAM loty tymi liniami!!! w tym roku od 17 do 24 czerwca byliśmy na rodzinnych wczasach na wyspie Zakhyntos ( 2 dorosłych+ 18 miesięczne dziecko). 24 czerwca o 8.50 planowany powrót liniami small planet z wyspy Zakhyntos, niestety po zdaniu bagaży rejestrowanych dostaliśmy info, że lot jest opóźniony, rzekomo do 12.30 sie wyrobimy...niestety koczowaliśmy na lotnisku wraz z resztą podróżników wracających do domu (docelowo: lotnisko Katowicie-Pyrzowice) do godziny 21.30 !!!! ponad 15 godzin przebywaliśmy na lotnisku, łudząc się co kilka godzin, że informacje płynące z głośników na lotnisku są ostatnimi, niestety lot ciągle byl przesuwany, a samolotu jak nie było, tak nie było.. Dodam, że wśród podróżnych byli ludzie z małymi dziećmi (tak jak my), również osoby starsze, a na zewnątrz upał +40 stopni . Dodam jeszcze, że na samym lotnisku nie było nawet kącika dla dzieci, a ubikacja dla matek z dziećmi, to był schowek dla sprzątaczki. jak chciałam dziecko przebrać, to pani sprzątaczka konsumowała tam kanapkę, więc musialam jej przeszkodzic. To są kpiny ! Reszta lotów tymi liniami też opóźniona tego dnia, a lot do Warszawy ODWOŁANY! ludzie lecący tego feralnego dnia z Polski na Zakhyntos (samolotem, którym my mieliśmy następnie wracać do kraju) mieli wylecieć o 4.30 lecz dopiero byli wieczorem na miejscu- więc już na starcie mieli wakacje popsute i skrócone. Zapewniano nam 2 razy posiłki (bułka, czipsy, woda, muffinka, po paru godzinach to samo tylko zamiast mufinki rogalik ), po 18 ciągnęli nas do stolicy Zante na expresowy obiad do restauracji , gdzie mielismy 20 minut na konsumpcje i szybko powrót autokarem, bo rzekomo autokary po 18 nie jezdza juz na lotnisko), zmęczeni upałem i upływającym czasem. nawet nie podali KAWY, ktora przecież kosztuje 4 euro, a kazdy z checia by sie takim napojem wzmocnił, no ale kto chciał, ten musiał zapłacić. Zamiast załatwić nam nocleg , zaserwowali nam lot praktycznie w nocy, pomimo, ze na kartce z informacjami co robic w razie opoznienia byla wyraźna informacja ze po takim opoznieniu i po godz 19 przysługuje nam nocleg w hotelu) ludzie musieli jeszcze wrocic do domu, my mieszkamy ok 2 godz samochodem od lotniska, czyli ok 2 w nocy bylismy na miejscu. Do tego wszystkiego współpracujące z liniami small planet biuro podrozy SUN & FUN (organizator naszych wczasow) nie pomagalo- rezydentki wywlokły nas po 6 rano na lotnisko dobrze wiedząc ze lot będzie opóźniony (!), ponieważ nie wystartował samolot o planowanej 4.30 a przecież na pokładzie maja swoich informatorów.. doba hotelowa byla do godz 10 lub 11, wiec spokojnie choćby te pare godzin moglismy jeszcze przebywac w hotelu. Chaos, zdenerwowanie, brak jakichkolwiek rzetelnych informacji dla podróżnych. Próbowałam sie skontaktować z liniami, bo przysługują nam po kilku godzinach 2 bezplatne telefony na lotnisku, ale niestety kartka z namiarami na firme, ktora rozdaly na lotnisku rezydentki okazala sie miec nieaktualny telefon do linii..nie dalo sie dodzwonic, w dodatku rezydentki (zwlaszcza ta grubsza z fryzurą w stylu pin up), były totalnie niezorientowane, grubsza pin up ciagle robila dziwne miny i rozkladala rece bezradnie- to ma byc REZYDENTKA??? Taktyka tego biura podróży (byc moze inne biura tez prowadza takie praktyki..) byla prosta: wywożą nas na lotnisko i jak podkreślały rezydentki ''po zarejestrowaniu bagażu jestesmy POD OPIEKĄ LOTNISKA a nie biura, tak mają Państwo w umowie!", wg mnie i podróżujących po prostu pozbyli sie problemu. To jest kpina, w XXI wieku, gdzie samoloty latają czesto . Odradzam zarówno small planet jak i fatalne organizacyjnie sun&fun. firma powinna zacząć zmianę wizerunku od rezydentek. szkolić je z zakresu podstawowych informacji, z zakresu przekazywania tych informacji. juden wielki bałagan.. a i najwazniejsze - przyczyna opoznienia byly usterki techniczne. czyli chyba od rana do nocy musieli ten samolot montować z drobnych części od nowa...strach wsiadac do srodka!!!!

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika gregor
Dramat, lot z Poznania z 25 czerwca z godz 10:50 odlecial dopiero w poniedzialek 27 czerwca o godz 9. sciagali pasazero 4 razy na lotnisko tylko nigdy samolot nie przylecial. Biuro Podrozy ITAKA w ogole nie pomagało klientom , zero kontaktu ODRADZAM ITAKE

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika Ziutka
Tragedia!!!! 18.06 lecieliśmy na Kos z 4 miesięcznym dzieckiem i 4 latkiem. Były dwie godziny opoźnienia. Z kos mieliśmy wylecieć w sobotę 25.06 po godz 13. Jest niedziela godz 13 a my dalej na kos i nie wiadomo czy dzisiaj wylecimy. Przewieźli nas do dużo gorszego hotelu, co godzinę straszą ze trzeba pokój opuścić. Co z dziećmi? Mam dosyć wczasów :(

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika corfu
Unikajcie tej linii. Lot Poznań - Korfu 18.06.2016 opóźnienie 8 godzin. Lot Korfu - Poznań 25.06.2016 opóźnienie 13 godzin. W tym dniu, na tej trasie wszystkie loty opóźnione o kilkanaście godzin. Od załogi samolotu dowiedzieliśmy się, że w tym dniu mają opóźnione 32 loty na wszystkich trasach. Na lotniskach koczujące tysiące osób. Zero jakiejkolwiek informacji. Jedna wielka porażka !!!

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika gość
Bardzo miły i spokojny lot, wygodny i czyściutki samolot, miła obsługa oraz tani bar na pokładzie. Gorąco Polecam

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika Nowa era 137
Właśnie wróciliśmy zwakaci z krety czytają opinie o tym przewodniku trochę byłem zaskoczony tym co zastałem w samolocie , mianowicie samolot czyst miła obsługa pokładowa płot informował o trasie przelotu . Niestety nie może być aż tak słodko przyczepić mogę się tylko do opóźnienia samolotu które miało miejsce dwukrotnie z Poznania na Kretę około 20 minut a zpowrotem około 30 minut , chociaż wydaje mi się że opóźnienie z krety było związane raczej nie z winy przewoźnika . Polecam

Moja ocena linii:: 

8
Obrazek użytkownika Mariusz A.
26 godzin opóźnienia na lot Warszawa - Korfu + rok czekania na pieniądze w ramach rekompensaty. To tyle w temacie Small Planet

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika korgul
super

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika Iza K
Lecieliśmy w kwietniu Small Planet z Poznania na Fuertę, ponieważ bardzo boję się latać zajrzałam do opinii...zrobiłam to chyba po raz ostatni bo odnoszę wrażenie że piszą je sami maruderzy lub pechowcy. Po przeczytaniu tak kiepskich opinii już na starcie wakacji miałam po humorze - stres, czarne myśli i zagubiona walizka. Otóż nie: Obsługa-SUPER, lot-SUPER, Pilot-Super cały czas nas o wszystkim informował jak lecimy itd. Przed lądowaniem rozdawali nam cukierki. Po starcie rozdawali dzieciom kolorowanki i kredki....walizka nie naruszona, samolot czyściutki. To fakt mają ciasne samoloty ale bez przesady. Piszę tą opinie żeby zapobiec komuś tego stresu który ja przeżyłam po przeczytaniu tych opinii. POLECAM!!!!

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika niezadowolony pasażer
Odradzam wszystkim korzystanie z tej linii lotniczej. Pisać na ten temat można byłoby długo, a w skrócie brzmi to tak: - opóźnienia, to normalna sprawa (mój lot opóźniony był ponad 8h), - mnóstwo uszkodzonych bagaży, - załoga niezorganizowana, jakby po raz pierwszy znalazła się na pokładzie, Jeżeli chodzi o wypłatę wszelkich odszkodowań, firma nie chce ich wypłacać, o każdą złotówkę należy walczyć. W biurze panuje przeogromny bałagan. Pani odpowiadająca na reklamacje pracuje na zasadzie "kopiuj-wklej". Ogólnie jedna, wielka MASAKRA. Unikać szerokim łukiem tę firmę.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika everything.everywhere
Linia oferuje wykupienie miejsca z wieksza przestrzenia na nogi (10euro/osoby), czesto otwieraja na lotniskach oddzielne stanowisko check-in dla zainteresowanych zakupem, mozna przy okazji uniknac czekania w ogromnej kolejce do odprawy. Najwiekszy ich minus - bardzo czepiają się nadprogramowych kilogramów, zdażyło się nawet, że osoba odprawiająca zwrócila uwagę na 500g i poprosiła o przepakowanie walizki - lekka przesada.

Moja ocena linii:: 

6
Obrazek użytkownika Niezadowolony
Bardzo kiepska, niestety. Leciałem z rodziną w niedzielę 6 marca z Fuerteventury, samolot godz. 8.40 wylot, czarter biura Itaka, do Poznania. Dwie rzeczy na które nie daję zgody i które niepokoiły osoby lecące z przodu samolotu. 1. swobodne wychodzenie pilotów z kabiny pilota, bez zapewnienia wejścia tamże dla celów bezpieczeństwa osoby stewardessy (ponoć jest to w standardzie i procedurach) - ludzie widzieli to, komentowali i byli podobnie jak i my niezadowoleni - cierpi na tym komfort lotu 2. niemalże ciągłe przebywanie za najczęściej zasłoniętą firanką (miejsce stewardess z przodu samolotu) coraz bardziej pijanego osobnika (ok. 45 latek zbudowany jak tur, wygolony i wytatuowany kark, chyba z przeszłością zapaśnika), który bywało że nawet na 10 -15 minut pozostawał TAM SAM , zasłaniał sobie firankę, swobodnie mógł robić co tylko chciał - jest tam sporo przycisków, dzwigni i innego ustrojstwa, które niekoniecznie powinno być do wyłącznej dyspozycji pasażera. Na moją uwagę w stronę stewardessy, co też robi tam ten Pan, zbyto mnie zapewnieniem , że nie ma się czego obawiać bo wszędzie są kamery. Na to ja, że Panie przez długie odcinki czasu zostawiają Pana samego , który jeszcze zasłania sobie zasłonką widoczność i polewa, bo też to widziałem alkohol - i podczas ich tam nieobecności NIE BĘDZIE CZASU NA ŻADNĄ INTERWENCJĘ MIMO KAMER - zbyto mnie info, że naprawdę nie ma się czego bać. Miałem wrażenie, że była to osoba znajoma stewardessom, ale to tylko wrażenie. Na koniec lotu Pan był już na tyle nietrzeźwy, że stał tam z nieobecną miną mierząc tylko osoby wrogim zakapiorskim wzrokiem. CZY NAPRAWDĘ MUSIELIŚMY SIĘ OBAWIAĆ TEJ SYTUACJI? Czy są na to jakieś procedury, które np. uniemożliwają pozostawienie osoby bez nadzoru w zasłoniętej części przynależnej stewardessom? Jestem rozczarowany, bo zepsuto nam ponad 4 h z życia. Rozpasany i rozpity byk grasujący z przodu samolotu i to jeszcze niewidoczny - to marne i godne tych linii wrażenie. Never ever again.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika Magdalena Czech
Lot z i do Marsa Alam. Przyjemna atmosfera, przyjemny samolot.

Moja ocena linii:: 

5
Obrazek użytkownika anite
czarter dla itaki z warszawy do omanu. Mielismy wykupiony w biurze podrozy pakiet premium - osobne stanowisko odprawy w warszawie, osobne przejscie przez kontrole bezpieczenstwa i salonik biznesowy (malo czasu na niego i niezbyt bogaty). lot tam: W samolocie wnetrze wygladalo slabo, stare siedzenia pokryte jakims skayem ale za to w miare wygodne. Lot byl z miedzylodowaniem gdzie byla wymiana zalogi. Pierwsza zaloga nadeta, zajeta soba a nie pasazerami, po wymianie bardzo mila atmosfera, usmiechnieci zaloganci, dobre darmowe jedzenie, niestety limitowany alkohol - ogolnie bardzo mile wrazenia. lot powrotny: z omanu do turcji ta sama zaloga co tydzien wczesniej, wprowadzali mila i fajna atmosfere chociaz bylo widac ze sa bardzo zmeczeni. katering tym razem sredni, ale za to byly dolewki alkoholu;-) kolejna zaloga ok, ogolnie wszystko na plus. i ten sam brzydki samolot. miedzyladowanie w turcji dluzsze niz powinno byc. powiem szczerze ze najbardziej balam sie o bagaz, jako ze podrozowalismy z 3 walizkami i wozkeim dla dzieci, ale wszystko dolecialo cale i bez problemu:)

Moja ocena linii:: 

9
Obrazek użytkownika eska73
Lot Katowice - Mombasa. Trochę mało miejsca na nogi dla wysokich osób, ale nie powinno to być dużym problemem na krótkich lotach. Za dopłatą 10euro można wykupić miejsce ze zwiększoną przestrzenią na nogi i lot odbywa się w komfortowych warunkach. Czysto, jedzenie bez zarzutu, obsługa w sumie też chociaż czasem nieco się gubili. Loty w miarę punktualne. Brak systemu rozrywki pokładowej. Niczego więcej nie oczekiwałem, bez obaw skorzystam ponownie.

Moja ocena linii:: 

7
Obrazek użytkownika Miroszek
Small comfort . Strasznie słaba linia . Niemiła obsługa , ciasno , woda skończyła sie podczas lotu , brak wody w kiblu . Gorąco w samolocie . Dramat!!!

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika Dawid11
Witam, też mam problem z bagażem od czerwca 2015 nie wypłacili mi pieniędzy za uszkodzony bagaż mimo interwencji rzecznika konsumentów oraz uznania reklamacji. Firma najgorsza z możliwych z jakich korzystałem, a rozpatrzenie reklamacji brak słów i do tego nie poczuwają się w ogóle do winy. Jaka jest możliwość pociągnięcia ich do odpowiedzialności lub może ktoś wie, gdzie można zgłosić sprawę do jakiegoś organu państwowego??

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika DavePL
Opoznienia, jeden catering na 10h lotu, miejsca mniej niz w tanich liniach

Moja ocena linii:: 

2
Obrazek użytkownika Magda_1000
Pozwolę sobie na dłuższą opinię na temat tej linii lotniczej, ze względu na bardzo unikalne doświadczenia jakie mi dostarczyła. Lot 30/12 Katowice - Mombasa, ok. godz. 5.00 Samolot dość mały jak na dystans, ale spodziewałam się tego, wiedząc, że jest międzylądowanie w Hurgadzie na tankowanie. Bardzo mało miejsca na nogi, ale to charter - też się spodziewałam. Niemniej jednak inaczej odczuwa się ten ścisk na locie do 4H jak do Grecji czy Hiszpanii, a zupełnie inaczej na trasie 11H - tutaj zdecydowanie czas lotu powinien być wzięty pod uwagę. Bo o ile nie ma powodu marudzić i da się przetrwać te 4 godziny, to 11 godzin lotu to jest już zdecydowanie inna historia i firma powinna to wziąć pod uwagę. Jednak to co mnie najbardziej zbulwersowało to organizacja i poziom serwisu. Ekipa zmienia się w Hurgadzie, do której z Katowic lecieliśmy ok. 3,5h. W pierwszej kolejności dużo dłuższy postój na lotnisku w Egipcie niż planowany, co od razu wygenerowało ponad godzinne spóźnienie w przylocie. Nikt nie umiał z ekipy poinformować pasażerów (pełen samolot ludzi) co się dzieje i dlaczego. No nic... szczęśliwie w końcu startujemy w stronę Mombasy - tym razem to jest dłuższy odcinek (5 godzin) i firmie przewozowej nie trudno ocenić, że to czas kiedy ludzie już się przespali i będą oczekiwali serwisu. Jednak nic się nie wydarza. Mocno naciskana obsługa co chwilę powtarza - za chwilę zaczniemy i tak mija godzina za godziną. Dodam, że w czasie lotu jest wliczony catering - w końcu zaczyna się serwis, chyba po 2,5h od startu z Egiptu, więc dla pasażerów jest to już ponad siódma godzina lotu. Jedzenie jest bardzo średniej jakości, ale tu też moje oczekiwania nie były zbyt wielkie, ale to, że jest albo zmrożone albo tak zagrzane, że nie da się zjeść już jest nie do zaakceptowania. Biorę głęboki oddech - charter, mają płatne menu - dam radę. Nic mylnego. Cen nie oceniam - ich biznes, mogą na tym zarabiać. Ale okazuje się, że nie jest to takie proste. Nie da się zamówić, bo Panie cały czas serwują darmowe posiłki, nie wiedzą, kto co dostał i czy dostał. To był jeden wielki chaos!!!! Miałam wrażenie, że obsługa była pierwszy raz w powietrzu - nic nie wiedziała, nad niczym nie panowała. Jeśli zarabianie na sprzedaży w samolocie jest częścią biznes planu dla właścicieli - to nie wróżę dużych zysków, a pieniądze "leżały" na siedzeniach pasażerów, bo każdy chciał coś kupić - głodni i spragnieni ludzie sami się prosili o sprzedaż. Sumując - przez 5 godzin drugiej części lotu załoga nie potrafiła przeprowadzić nawet dwóch serwisów. Dla mnie to było zupełnie nowe doświadczenie - na zdecydowanie krótszych lotach (np. Warszawa - Paryż) jest to robione bez żadnych problemów, nawet jeśli to jest sprzedaż, co naturalnie trwa dłużej ze względu na płatności. Nie był to miły początek wakacji. Ale mam w sobie dużo optymizmu - może rzeczywiście nowa załoga, wyjątkowy pech, zły załadunek.... jednak powrót był jeszcze gorszy, co trudno sobie wyobrazić. Spóźnienie już na początku w Mombasie (bo nie przyleciał o czasie z Katowic - czyli dokładnie to samo co miało miejsce tydzień wcześniej), a później już było tylko gorzej. Znowu brak serwisu długo, później zabrakło jedzenia dla wszystkich (przewidziany w umowie). Brak serwisu płatnego - po dwukrotnym zamówieniu (pani zapomniała za pierwszym razem) i czekaniu w sumie 2 godziny na zapiekankę za 14 zł już mi się wszystkiego odechciało. Zabrakło nawet cukru do herbaty (niewiarygodne!!!). Kiedy poszłam 1,5 godziny przed lądowaniem w Katowicach zakupić puszkę coli - odprawiono mnie z kwitkiem, bo panie już zamknęły sprzedaż i mogą mi dać wodę. Finalnie w Katowicach znowu wylądowaliśmy później niż planowano. Toalety w fatalnym stanie po paru godzinach lotu, na rejsie powrotnym jedna z toalet zajeta przez walizki załogi - przy pełnym samolocie!!! wiec kolejki do pozostałych dwóch toalet, z czego w jednej zepsuty zamek. Był to z pewnością mój ostatni lot z Small Planet, bo zepsuł mi cała przyjemność z fantastycznych wakacji w Kenii. Itaka powinna się mocno zastanowić, czy chce odstraszać klientów takim partnerem biznesowym. Od dziś będę czujnie sprawdzać, czy biuro podróży przypadkiem nie korzysta z usług tego przewoźnika.

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika nandzior
Lot na Kos i powrót udany. Urlop jak najbardziej ciepło wspominam. Mały problem z uszkodzeniem walizki ale kontakt mailowy z mila Panią w biurze (chyba Monika) i sprawa załatwiona. Wystarczyło dostarczyć szybko wszystkie dokumenty i odszkodowanie przyznane. Naprawdę polecam. Latam dużo ale najczęściej staram się Small bo naprawdę warto.

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika gość
Zgubili mój bagaż (znalazł się dopiero po 3 dniach). Na wakacjach zostaliśmy w długich spodniach, bluzach, bez bielizny, stroju kąpielowego i ręczników plażowych i kilku innych potrzebnych rzeczy. Wszystko co kupiliśmy mieliśmy udokumentowane paragonem. Firma small planet postanowiła oddać nam 1/5 poniesionych naszych kosztów przez ewidentny ich błąd!!!

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika gość
Jakby zniszczyli Ci doszczętnie dwie walizki to ciekawe czy nie walczylbys o zwrot kosztów! Nie bądź śmieszny... Żeby 4 miesiące czekać aż ktoś coś zrobi??!! A czy walizki były złote czy diamentowe to sorry ale niczyja sprawa. Ktoś zniszczył moja własność i dochodzę właśnie swoich praw. Bo wiele jest osób takie które Odpuszczają i właśnie z tego m.in. Żyją takie firmy...

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Teb bagaż musiał być chyba wysadzany diamentami, że piszesz o nim co chwilę. Nie lepiej było kupić torby w Lidlu, trwała i niedroga.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
W czerwcu uszkodzono mi bagaze, natychmiastowo cała sprawa została zgłoszona do Small Planet. Po ponad 40 dniach otrzymalem informacje ze niestety ale reklamacja została odrzucona gdyz nie dotrzymalem jakis tam terminów. Po kilku minutach i odpisaniu na maila otrzymalem kolejna wiadomosc ze zaszla pomylka i prosza o przeslanie wyceny bagazu oraz rachunkow za zakup. Po wysłaniu im wszystkich dokumentów, po kolejnych 40 dniach otrzymalem decyzje o wyplacie, która mialem podpisac i odesłac. Kolejnego dnia Pani Magdalena Kadzielska - pracownik Small Planet - odpisala ze pieniazki bede mial na koncie do 3 tygodni. Od tamtego momentu minelo wlasnie 7 tygodni i dalej nic!! Znalazlem ta osobe na fb i napisalem wiadomosc ze to przestaje byc juz smieszne. Poinformowała mnie ze sa opoznienia i mam czekac. Po kolejnych wiadomosciach wyslanych do tej pani, w bardzo niegrzeczny sposob powiedziala mi ze mam do niej nie pisac, bo na fb jest osoba prywatna... Hehehe... Po prostu zalosne!!

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
U mnie nareszcie zwrot kasy . Po 2,5 miesiąca od zgłoszenia i 1,5 miesiąca od przyznania odszkodowania na papierze. Oczywiście maile wysyłane co chwilę. Myślę, że pomógł ostatni o skierowaniu sprawy do Rzecznika UOiK i Prezesa ULC. Pieniądze na drugi dzień były na koncie. Jeżeli macie problemy śmiało idźcie do rzecznika z kopia całej dokumentacji

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Zgłosiłem reklamację uszkodzenia bagażu ponad miesiąc temu . Jak kamień w wodę . Czy ktoś wie jak dalej postępować ? Telefony nie działaja ?!?!

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Walizka uszkodzona na początku sierpnia. Zgłoszone, po miesiącu że chcą ekspertyzę - wysłana. 21.09 przyznane odszkodowanie na papierku i do dzisiaj zero kasy. Emaile wysyłane z ponagleniem i informacją o powiadomieniu UOKiK nie dają żadnych rezultatów. Po prostu ręce opadają. Ostatni termin dałem do 02.10 jak nie będzie kasy idę do rzecznika z którym rozmawiałem już telefonicznie, powiedział, że jak najbardziej mogę podejść z całą dokumentacją i zajmą się sprawą.

Moja ocena linii:: 

0

Strony