Advertisement

OLT Express

średnia ocena linii:

7.69962
średnia: 7.7 (głosów: 263)

artykuły o linii

07/26/2012 - 22:41

Czyżby...

komentarze: 96
07/25/2012 - 12:33

Duża...

komentarze: 54
07/02/2012 - 10:00

...

komentarze: 15
06/19/2012 - 09:42

Ruszają połączenia typu multi-leg w...

komentarze: 9
06/05/2012 - 00:39

Prawdopodobnie od września ruszy połączenie autobusowe Gdańsk - Kaliningrad skomunikowane z lotami z/do hubu w Gdańsku.
...

komentarze: 47

loty Loterów tą linią: 

334

ilu Loterów leciało tą linią: 

104
30653
26878
18952

oceń linię i przyznaj gwiazdki

oceny i opinie o linii

Obrazek użytkownika gość
Ta linia była świetną tanią linią :'(

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika admin_2
Akurat dzisiaj od rana aktualizuję mapkę połączeń :)

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Admin tak bardzo nie może się pogodzić ze zniknięciem OLT, że aż żal mu wymazywać ich wszystkie połączenia z loterowej mapki i dlatego tego w ogóle nie robi. Albo wierzy, że oni powstaną jak Feniks z popiołów i wrócą na polskie niebo :):):)

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika admin_2
nice try! :) ale tym razem tez nie dam sie sprowokowac :)

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
No popatrz, a admin do samego końca wierzył w biznesowy geniusz twórców OLT. A teraz coś stracił animusz w swoich obraźliwych wypowiedziach pod adresem ludzi którzy nieco bardziej znają się na przewozach lotniczych. Ciekawe.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika first
Jaką kasę chcecie dostać? Od kogo? Matko, jacy ludzie są naiwni. Najpierw kupują bilety na loty, które wiadomo, że raczej się nie odbędą, a potem wierzą w to, że jest jakaś kasa do zwrotu.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Oszukanych? Przecierz zbankrutowali, minal czas kiedy mieli zwrocic kase? Smieszni jestescie z swoimi orzeczeniami.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Witam wszystkich poszkodowanych. Czy ktoś się orientuje czy planowany jest pozew zbiorowy przez oszukanych klientów OLT ?

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
jakbys doslownie wykrakal to ;) ten Twoj minus jak widac byl juz bardzo blisko.... ;) A swoja droga faktycznei admin bardzo wierzyl w ta firme, mimo iz wiele forumowiczow podstawialo mu tutaj naprawde rzeczowe argumenty przemawiajace za krotkim zywotem tego sztucznego tworu.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika admin_2
Nie dam się sprowokować ;)

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Drogi adminie . Zdaje się,że ta uwielbiana przez Ciebie piramidkowa linia olt właśnie zaczyna się sypać :)

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
WAW-GDN-WAW wszystko ok jak na tanie latanie jedyny minus, że nie można spokojnie zarezerwować biletu z dużym wyprzedzeniem z powodu właściciela Amber Gold.

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika gość
Wczoraj tj. 23.07.2012 na trasie KTW_POZ przemiłe panie z obsługi zapomniały o poczęstunku ): a tak ogólnie to ok.

Moja ocena linii:: 

7
Obrazek użytkownika gość
O2274 POZ-KRK - przylot do Krakowa 22 minuty przed czasem - miękie ladowanie ATR, w porównaniu do LOTu to znacznie łagodniej, nazwiska pilota nie dosłysząłem (Arian Naranian ?) - dobra cena - bezposrednio - bardzo miły CC

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika gość
WAW-GDN i siedzenia zbyt twarde? Litości!!!

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika tom971
O2273 KRK-POZ - terminowo co do minuty - bdb cena - obsluga na pokladzie ok - napoje + ciasteczko - informacja o locie od pilota wystarczajaca - ogolnie bardzo pozytywny odbior - i nawet ATR na hiszpanskich blachach nie najgorsza tragedia - milo szybko i przyjemnie

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika ufoludek
jestem zdziwiona waszymi kłopotami, ja leciałem kilka razy i nie miałam dotychczas jakiś niemiłych przygód i mam nadzieję, że tak pozostanie bo muszę przemieszczać się po Polsce klika razy w miesiącu, a te połączenia mi bardzo pasują.

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika gość
Bardzo miła podróż :)

Moja ocena linii:: 

10
Obrazek użytkownika filippom
Dwa loty na trasie WAW-GDN na pokłądzie A320 (oba na SP-IAA). NA MINUS - Samolot nieco wysłużony, niezbyt wygodne twarde siedzienia, niedziałająca odprawa online w WAW więc konieczność stania ze wszystkimi w sporej kolejce. Na PLUS - Miła obsługa, loty o czasie, dobry catering (bardzo smaczna mała tortilla z warzywami;)) Ogólnie OK ale bez rewelacji.

Moja ocena linii:: 

7
Obrazek użytkownika Maces
A skąd wiesz o zdublowanych rezerwacjach? Przy biletach za 1 pln overbookingu na pewno nie będzie. W aż taką głupotę/niekompetencję OLT nie uwierzę...

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Czytam te komentarze, zwłaszcza z czerwca i zastanawiam się czy z moim sobotnim lotem szcz-krk-szcz (lot nr 02286 i 02285, sob 21.07 i pt 27.07 )będzie wszystko ok? Wczoraj podzwoniłem na kilka losowo wybranych lotnisk, również na ich stronach sprawdziłem odloty/przyloty, i jak na razie wygląda, że wszystko ok-tzn odloty/przyloty były w normie. Niepokoi mnie co najmniej kilka przypadków zdublowania rezerwacji na ten sam lot-czyli nie mogę wykluczyć sytuacji, kiedy przy odprawie dowiem się, że w samolocie nie ma już miejsc... Jest to nie do przyjęcia, nawet gdyby bilet kosztował 1zł. Planowałem na jesień 6 do 8 lotów, dobrze, że przeczytałem państwa opinie, z usług OLT nie skorzystam w przyszłości ani razu, kilkunastu zainteresowanym znajomym opisałem zaistniałe sytuacje - na szczęście oni tez w mig zrezygnowali z chęci zakupu biletów OLT express. Pozdrawiam wszystkich opisujących, szczerze wam współczuję. Swój lot szcz-krk-szcz opiszę, oczywiście nawet jeśli wszystko będzie w jak najlepszym porządku.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Chyba muszą mieć jakiś czas na rozpatrzenie reklamacji, nie? - do 30 dni to pewnie górne widełki, bo czasem pewnie uwiną się w tydzień, a czasem, jak jest tego dużo, faktycznie w 30 dni. Każdy przypadek jest indywidualny - to nie jest tak, że mogą wszystkim jak leci oddać pieniądze, bo samolot nie poleciał. Jeśli samolot jest odwołany, to pasażer ma prawo wyboru co dalej: może np. polecieć następnym rejsem (wtedy linia przesuwa go na ten rejs i opłaca mu hotel i wyżywienie w oczekiwaniu nań), może wziąć faktycznie pieniądze i cześć pieśni, może się dostać do miejsca przeznaczenia w inny sposób ("na porównywalnych warunkach") i za ten inny sposób linia mu też zapłaci. Jak widzisz, każdy przypadek trzeba przeanalizować indywidualnie, a na wielu z nich linia jeszcze traci (np. gdy polecisz inną linią na tej trasie za 3x tyle pieniędzy, a oni muszą ci to pokryć) - nie mówiąc już o stratach za niewykorzystany lot, więc trudno podejrzewać ich o celowe działanie.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika admin_2
Wysyłanie reklamacji przez pasażera i oczekiwanie na rozpatrzenie do 30 dni to z tego co się orientuję procedura w każdej linii lotniczej. Ważne żeby zbierać wszystkie rachunki zapłacone za ponadprogramowe tankowanie, noclegi itp. Linia na podstawie tych dokumentów będzie zwracała pieniądze.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Z NAMI NIE POLECISZ!!!!! tO jest właściwe hasło dla linii lotniczych OLT-EXPress!!!!! A czy oddamy pieniądze za niewykonane loty to odpowiemy, gdy złożysz pisemną reklamację a my , czyli OLT, mamy 30 dni na jej rozpatrzenie. W tej chwili natomiast jest to ładny kąsek dla prokuratury, która nie wiem, czy się tym zajmie, bo jak ćwierkają wróbelki w OLT-EXPRESS pracuje syn jednego z najważniejszych ludzi w naszym kraju. Oto pokrótce moja przygoda z tym reklamowanym w mediach przewoźnikiem: Latanie OLT-expressem to ruletka. 50% na 50% czy uda się polecieć, czy nie? Tymi liniami mieli lecieć z Rzeszowa do Gdańska i z powrotem nasi znajomi ze Słowacji. Niestety, nie polecieli. Za każdym razem pracownicy OLT-expressu starali się tłumaczyć, że loty Gdańsk-Rzeszów i Rzeszów-Gdańsk są tylko we wtorki i czwartki. Ale linie OLTsprzedają bilety naiwnym pasażerom na loty mające odbyć się poniedziałku do piątku. Na lotniskach próbują tłumaczyć, że były wykonane telefony i wysłane e-maile, że przełożyli te loty na inne terminy. Tylko, że jakoś w telefonach i w komputerach adresatów wiadomości nie ma śladów, żeby jakakolwiek informacja dotarła .Natomiast linie nadal sprzedają bilety na dni, w których ich samoloty nie latają. Mało tego: nie zabezpieczają hotelu i transportu ludziom, których po prostu wykiwały. Oszukani pasażerowie mają to zrobić we własnym zakresie. Taka jest właśnie polityka zarządu OLT-express. Ale to nie wszystko. Otóż moi znajomi wykonali 170 km żeby ze Słowacji dojechać do Rzeszowa, my pojechaliśmy po nich prawie 300 km, żeby ich odebrać z innego samolotu, a za kilka dni zawieźliśmy ich do Gdańska kolejne 340 km tam i z powrotem, bo lotu jak zwykle nie było ( mimo, że ich pracownik późnym wieczorem poprzedniego dnia, zapewniał, że samolot poleci do Rzeszowa ). Kto nam zwróci pieniądze za paliwo za przejechane 940 km oraz opłaty za autostrady? Kto zwróci nam za nadszarpnięte nerwy? OLT-express na pewno nie!!!! Nie wiem nawet, czy otrzymamy pełen zwrot za bilety. Dla jasności sytuacji dodam, że to my mamy składać reklamacje pisemnie w ciągu 14 dni. Linie OLT-express nie poczuwają się do wypełniania umów kupna-sprzedaży zawartych z klientami. Pasażerów oszukują w sposób znany mi z działalności spółki Art-B lub piramid finansowych. Oferują usługi przewozu, których nie mają zamiaru wykonać. Wyciągają od potencjalnych pasażerów duże sumy za bilety ( kto leciał za ich znane z reklamy 79 zł?) bo bilety dla znajomych kosztowały 299 zł każdy i obracają tymi pieniędzmi. Uważam, że działalnością owych linii pasażerskich powinny się zająć specjalne służby śledcze.Mało tego, narzucili oszukanym pasażerom , że OLT-EXPRESS ustosunkuje się do tych reklamacji w ciągu 30 dni. Czyli reasumując: miesiąc wcześniej kupiłam bilety. Firma obraca moimi pieniędzmi nie mając w ogóle zamiaru wykonać lotu. Potem ma kolejny miesiąc na rozpatrzenie reklamacji (jakby było co rozpatrywać), pieniądze może zwróci po kolejnym miesiącu i tak tworzy pożyczki od naiwnych ludzi. Czy jest jakiś bank na świecie, który udziela pożyczek nieoprocentowanych w ogóle? To jest dopiero oscylator!!!!!! Zachęcam osoby, które w ten sposób zostały wykorzystane przez te linie do opisywania tych niezgodnych z prawem działań. Zachęcam władze śledcze do pojęcia tematu. Ta wiadomość ukaże się na portalach społecznościowych w Polsce, Irlandii, Anglii i Słowacji, ponieważ ludzie, którym ja kupowałam bilety mieszkają w wymienionych krajach.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Latam od około 10 lat raz w miesiącu z przesiadka czyli 4 samoloty na miesiąc i NIGDY nie lądowalam awaryjanie, tyle że latam lufthansą lub lotem:)

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
na 4 loty w eurolot 3 były spóźnione (3-4h) więc nie wiem czy to dobra alternatywa

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Lot do Bydgoszczy poranny czy wieczorny? Jeśli poranny to komunikaty polskie były...sama je wygłaszałam :)

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika jobi
4 lipca leciałem z nimi na trasie Kraków - Bydgoszcz. Najpierw odbył się normalny boarding i puszczono nas do autobusu na płycie lotniska. Potem dyspozytor wyproszono nas z tego autobusu i wróciliśmy do hali. Okazało się, że jest opóźnienie z powodów "operacyjnych". Za 45 min. ponowny boarding, autobus podwiózł nas pod Fokkera 100 należącego do chorwackiego Trade Air, obrandowanego jako "Sun Adria". Zamiast ATR-ką polecieliśmy szybkim i cichym odrzutowcem, opóźnienie się zmniejszyło do 30 min. Na pokładzie chorwacka załoga i jedna polska stewardesa, komunikaty tylko po angielsku. W sumie wyszło fajnie. W tym samym czasie inni czekali na lot OLT do Szczecina, opóźniony o prawie 2h. Ogólna ocena 4 - za cenę, dobra kawę i starania, żeby jakoś dać radę pomimo braku samolotów.

Moja ocena linii:: 

4
Obrazek użytkownika gość
tak, wiem wlasnie bo przez to spoznilem sie na szkolenie, na szczescie mam dosc wyrozumialego szefa. Chyba trzeba bedzie wrocic do Eurolotu, tym bardziej, ze jak wczoraj patrzalem to maja bardzo dobre ceny teraz.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
04.07.12 nie wystartował z Wrocławia samolot do Warszawy o 7.15. Po 2 godzinach od planowanego startu okazało się,że dzień wcześniej ten lot też się nie odbył a samolot cały czas stoi we Wrocławiu i mechanicy pracują wymieniając części.No i mają testować silniki. Dzień wcześniej pasażerów z 7.15 zabrał inny samolot o 12.10. Nie wiadomo co będzie dzisiaj. A może go akurat naprawią ?Świadczy to dobitnie o jakości sprzętu. Być może warto polecić te linie osobom, którym nie zależy czy i kiedy dolecą bo ceny są atrakcyjne.Jeżeli macie terminy to wystrzegajcie się!!!!!

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
jestem zadowolona z jakości obsługi.wyloty gdańsk-warszawa były terminowe bez opóźnień i przesunięć. Cena 99 zł rewelacyjna.Mimo wcześniejszych oporów, będę korzystała z usług OLT. maria

Moja ocena linii:: 

7
Obrazek użytkownika gość
Dokladnie tak jak sam to teraz powiedziales Adminie: "to świadczy to iż OLT Express ma więcej awaryjnych lądowań niż linie którymi latałeś :)" - wlasnie o tym to swiadczy, dziekuje za poparcie i zgodzenie sie ze mna :)

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika admin_2
Nie napisałem, że takie sytuacje są na porządku dziennym. To po pierwsze. A po drugie bardzo rozbawił mnie Twój argument, że ponieważ latasz od 8 lat różnymi liniami i nigdy nie miałeś awaryjnego lądowania, to świadczy to iż OLT Express ma więcej awaryjnych lądowań niż linie którymi latałeś :)

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
buhaha Drogi Adminie nie osmieszaj sie ponownie tak zazarcie broniac tu OLT!!! Latam od 8 lat po Europie W6, FR czy to Easy Jetem i nigdy nie mialem zadnego awaryjnego ladowanie wiec takie glupie gadanie, iz takie sytucje sa na porzadku dziennym to lekka przesada, patrzac nawet na to ile dziennie lata samolotow powyzszych lini, sa to tysiace kursow dziennie.....

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Bezpieczeństwo jest zagrożone CHOCIAŻBY w ten sposób że ulotka z zasadami zachowania się w sytuacji awaryjnej często jest w TYLKO w języku angielskim. A wydaje mi się iż jest to linia polska prawda? :? Tniemy koszta, tniemy koszta, tniemy koszta.... a pasażer? a w du.ie mamy pasażerów.... :?

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika admin_2
Insynuacje na temat niskiego poziomu bezpieczeństwa lotów OLT Express są niepoważne. W Unii Europejskiej obowiązują wyjątkowo rygorystyczne przepisy bezpieczeństwa lotniczego. Każdy przewoźnik, zarówno OLT Express jak i Swiftair ich przestrzegają, bo inaczej dostałyby zakaz latania w EU. Ile to się słyszało o awaryjnych lądowaniach Eurolotu latającego na krajówkach z Warszawy dla LOTu... Powtarzam, takie lądowania zdarzają się stosunkowo często w każdej linii lotniczej.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
"Warto też zaznaczyć, że samolot nie należał do OLT Express, a do hiszpańskiego Swiftair." - tak Panie adminie warto to zaznaczyć ponieważ linia OLT na krajowych lotach często lata samolotami SwiftAir: w przytoczonym przykładzie Gdańsk - Poznań ale również Szczecin - Kraków. Czy jest to jakiekolwiek wytłumacznie dla OLT że to "nie nasz samolot"? chyba ważne jest to że był to lot OLT i przez nich "wyczarterowany" samolot a za lot to oni biorą odpowiedzialność. Zresztą szacun że polska linia lata hiszpańskimi starymi rozwalającymi się gratami z hiszpańską instrukcją bezpieczeństwa i pilotem który mówi w pseudo angielskim języku bez żadnego tłumaczenia. niby linia - niby samoloty - niby angielski język - niby chcieliby latać ale do końca im to nie wychodzi. Jeśli ktokolwiek ceni sobie swój czas/bezpieczeństwo/wygodę to radzę troszkę dopłacić i polecieć chociażby Eurolotem.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika admin_2
Takie awaryjne lądowania zdarzają się dość często w liniach lotniczych. OLT Express wykonuje dużo operacji i odpowiednio dużo będzie się zdarzało różnych usterek. Warto też zaznaczyć, że samolot nie należał do OLT Express, a do hiszpańskiego Swiftair.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
UWAGA!!! Dzis znowu awaryjne ladowanie samolotu OLT!!!! Nie wiadomo jescze jaka przyczyna...... ale to juz nie pierwszy raz.... http://www.sfora.pl/OLT-Express-znow-ma-klopoty-Awaryjne-ladowanie-w-Poznaniu-a44853

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Leciałem w zeszłym tygodniu z Gdańska do Poznania. Lot na czas, obsługa OK, cena bardzo dobra. Mi wszystko odpowiadało i trzymam kciuki aby się rozwijali. Polecam.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
OLT trudno jednoznacznie ocenić. Linia robi wiele, żeby w przyszłosci rynek lotów w Polsce się mocno rozwijał, bo uczy latania tych, którzy do tej pory wsiadali jedynie do pociagów, autobusów czy swoich samochodów. Tylko z efektów tej nauki korzytać beda inni, a nie OLT Express. Serwis w tej linii nie jest na wysokim poziomie. Dawno nie widziałem tak słabo wykonującego swoje obowiazki CC. Brak profesjonalizmu zatrważający (m.in. dobór słownictwa w rozmowach z pasażerami, brak reakcji na niewłaściwe zachowanie pasażerów). Podróżowanie Airbusem A320 w konfiguracji na 180 miejsc nie moze być i nie jest komfortowe. OLT złamało już wiele obietnic złożonych Klientom (odprawa on-line, dokonywanie zmian w rezerwacjach on-line, wstęp do saloników biznesowych, wypożyczalnia samochodów itp.). Niestety nawet posiłek podawany na pokładzie nie tworzy wartości dodanej oferty OLT. Brakuje także gazet, magazynu pokładowego, odprawy online, wstępu do saloników, programu loajlnościwoego itp. Długa droga żeby dojść do przyzwoitego poziomu. Wiadomo, że porównując z Rynairem widac plusy, ale porównywanie się do najgorszej (pod względem standardu obsługi) linii w Europie nie jest pożądane. Cena też nie jest niższa niż u konkurencji (jedynie większa dostępność najtańszych taryf). LOT na trasach krajowych często sprzedaje bilety nawet po 130 pln RT (sam sporo podóżuję po Polsce i jeszcze nie zapłaciłęm w LOT za bilet więcej niż 180 pln (RT). Ogólna ocena OLT Expres: 3 na 10.

Moja ocena linii:: 

3
Obrazek użytkownika gość
Jest proste wyjaśnienie z punktu widzenia tylko latajacego nie jest na razie źle (zobaczymy co bedzie z zagranicznymi trasami na jesień) ale jest to linia do której absolutnie nie miałbym zaufania. Kupiłbym bilet na krajówkę na miesiąć wczesniej z zapasem czasu ale w dłuższej perspektywie czasowej absolutnie nie, a znam takie biura podróży co organizują Islandię czy rzym w oparciu o ich loty na jesień-gratuluję odwagi.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika admin_2
Tak jak napisałeś. Oceniam z punktu widzenia latającego. Zwróć uwagę, że nie tylko moja opinia jest bardzo dobra, ale tez przytłaczającej większości czytelników tej strony.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Zastanawia mnie bardzo dobra opinia admina co do tej linii. Faktem jest że wobec Ryana i Wiza opinia co do linii i jej wywiązywanie sie z usług jest powiedzmy w miarę satysfakcjonujace ale nie sposób nie zauważyć skąd pochodzi kapitał tej spółki, z czego jest finansowany i kto tym zarządza. Sam admin przyznał że nie jest ekonomistą itp. Z punktu widzenia latajacego moze jest ok ale jak sie przyjrzeć obok to właściciel tej spółki ma już wyrok na swoim koncie o przywłąszczenie i malwersacje finansowe i jest to rodzaj piramidy finansowej w oparciu o linie lotnicza aby było bardziej wiarygodne. Trzeba przyznać że pomysł jest dobry. W zwykłą piramidę nikt już nie uwierzy ale jak jest to podparte linia lotniczą i sprzedażą biletów to wyglada inaczej. Wszystko fajnie dopóki ludzie kupują bilety i można dzieki tej spółce zalegalizować pieniadze z innych źródeł jak złoto. A jak sie skończy jak typowa piramida finansowa-właściciel zwinie część kasy reszta z wpłatami i lokatami złotowymi zostanie na lodzie. Taki patent jak Bezpieczna kasa oszczędnosci Grobelnego tylko bardziej finezyjna bo w oparciu o linie lotniczą czyli pozornie bardzo dochodowy biznes, a każdy siedzacy w tym biznesie wie że dokłądać przez 2-3 lata do biletów za 100 raczej sie nie da o zagranicznych trasach nie wspominając chyba że celem działalnosci jest zupełnie cos innego

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Leciałem dwa razy podczas Euro GDN-WAR-GDN oba loty miałem o czasie. Duże obłożenie, miła obsługa. Natomiast wiem, że mój kolega miał lecieć dwie godziny wcześniej a poleciał o tej samej porze co my. Tak czy inaczej będę kibicował tym linią i pomysłowi szybszego podróżowania po Polsce.

Moja ocena linii:: 

8
Obrazek użytkownika admin_2
Bez obaw, na pewno nikt Ci nie napisze, że to normalne. Wiadomo, że nie popisali się łagodnie mówiąc.

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Panie adminie :) Polecam artykuł na wp.pl ;) Całe OLT gratulacje :P nawet nie raczyli poinforować tym razem :D :D http://wiadomosci.wp.pl/kat,1342,title,Opoznienie-OLT-Express-Kibice-nie-zdazyli-na-mecz-Euro-2012,wid,14587029,wiadomosc.html?ticaid=1ea85&_ticrsn=3 Czekam na mądre riposty typu: "a linia lotnicza 'NabijamyWButelkeNaiwniakow' ze Sri Lanki w '91-szym tez tak zrobila i to jest normalne" ;)

Moja ocena linii:: 

1
Obrazek użytkownika gość
Witam w sobotę miałem przyjemność pierwszy raz lecieć tymi liniami i niestety miałem mały zawód. Gdyż lot z wrocławia do warszawy był opóźniony aż o 1,5 godziny!!! przyczyną było opóźniony przylot z warszawy tego samego samolotu. Troszkę niemiły początek pięknej współpracy ....

Moja ocena linii:: 

0
Obrazek użytkownika gość
Kolejny raz GDN-WAW-GDN tym razem samolot mocno spóźniony, ale euro itp... co do samego lotu trudno mieć uwagi załoga bardzo uprzejma mimo mocno zdenerwowanych pasażerów kapitan tez trochę się potłumaczył. Zobaczymy kiedy przyjdzie f-ra. Ogólnie OK.

Moja ocena linii:: 

8
Obrazek użytkownika gość
A probowales zrezygnowac z biletu Wizzair ? Chyba lepiej jest kupic NOWY niz rezygnowac z biletu.

Moja ocena linii:: 

0

Strony