Eurolot

średnia ocena linii:

6.83704
średnia: 6.8 (głosów: 135)

artykuły o linii

02/06/2015 - 09:31

Dzisiejsza informacja prasowa Eurolotu:

"Eurolot informuje, że od 1 kwietnia 2015 roku zostaną zawieszone wszystkie rejsy własne linii...

komentarze: 1
10/18/2014 - 09:06

Pojawiła się właśnie ciekawa oferta linii Eurolot. Przewoźnik oferuje bardzo tanie loty krajowe na trasie Zielona Góra - Kraków lub Kraków -...

komentarze: 2
09/05/2014 - 13:40

Kolejne nowości w Eurolot. Przewoźnik poinformował właśnie na swoim profilu na Facebooku o uruchomieniu nowego połączenia z Warszawy. Dwa razy w...

komentarze: 5
09/03/2014 - 12:17

Jak informuje Eurolot, nowa strona jest "nowoczesna, przejrzysta, intuicyjna dla podróżnych. To zaledwie kilka zalet nowej wersji strony...

komentarze: 1
08/20/2014 - 13:12

Rozwój siatki połączeń Eurolotu. Nowe trasy z Lotniska Chopina w Warszawie w sezonie zimowym. Bombardiery Q400 w barwach Eurolotu będą operować od...

komentarze: 7

21880
21074
21554

oceń linię i przyznaj gwiazdki

oceny i opinie o linii

Obrazek użytkownika AAZ
Ubolewam, że "zwijają interes". Podczas lotu WAW-BZG strasznie mi było żal przemiłych pań z obsługi... Q400 fajna i b.wygodna maszyna. Cena za lot 99PLN niewygórowana.

Obrazek użytkownika gość
Nie chcę zapeszyć, ale Eurolot ostatnio lata na trasie BZG -WAW bardzo punktualnie :-) Mam nadzieję, że tak będzie też z trzecią rotacją.

Obrazek użytkownika gość
Plus za trzecią rotacje na trasie Warszawa - Bydgoszcz. W końcu można rano dolecieć do B-szczy.

Obrazek użytkownika ArCo
Kolejny lot na trasie BZG-WAW-BZG. Do Warszawy było około 30 osób, a z powrotem do Bydgoszczy "aż" 6 osób. Czyli blisko średniej 20 osób, którą ostatnio podało lotnisko w Bydgoszczy. Zaskoczył mnie płatny katering. Nasze województwo zapłaciło przewoźnikowi 12 mln za roczne latanie, a w samolocie nie dostaniesz za darmo nawet szklanki wody. Samolot do Warszawy był opóźniony 30 minut i załoga nic nie robiła aby skrócić ten czas. Samolot na płycie wietrzono 15 minut i w tym czasie nic się nie działo. Miałem wrażenie, że obsłudze samolotu na pasażerach najmniej zależało. Dobrze, że kilka osób, w tym małe dzieci, zdążyło na przesiadkę do Paryża, z językiem na wierzchu, ale zdążyli.

Obrazek użytkownika gość
Leciałem w lipcu do Bydgoszczy... Bilet 99 PLN.... Samolot o czasie.... obłożenie 9 osób... stad obawy ze odwaołają ale byli to głównie transferowi więc nie mogli.... Był to rejs popołudniowy z WAW Bagaż nadawany w cenie.... nikt nie marudził.... a Pani na checku bardzo miła... zresztą ta sama robiła pózniej boarding....Na pokladzie kawka i batonik :D Generalnie warto za ten cash.... Drożej? kwestia subiektywna

Obrazek użytkownika gość
Nie umiem się dodzwonić do infolini...czy jest limit bagażu?a jeśli tak to jaki??Bardzo Proszę o pomoc!

Obrazek użytkownika AAZ
W sumie miły lot WAW-BZG-WAW, ale okazało się, że serwis pokładowy jest płatny, o czym nie wiedziałem w momencie zakupu biletu (kupowałem jakiś czas temu). W locie do Bydgoszczy, pani w check-in na Okęciu powiedziała mi, że nie przysługuje mi bagaż rejestrowany, bo mam kupiony najtańszy bilet (198PLN RT). W drodze powrotnej, w Bydgoszczy nie było już problemu z nadaniem bagażu. Dziwne.

Obrazek użytkownika ArCo
BZG-WAW-BZG ku mojemu zaskoczeniu punktualnie w obie strony. Do Wa-wy aż 27 osób, w drodze powrotnej 14. Rozdano nawet tablety, tylko nie wiem po co, bo nic na nich nie było, nawet ich oferty. Ludzie robią sobie zdjęcia tymi tabletami i to wszystko. Nie dam 10 gwiazdek, bo ogólnie punktualnością nie grzeszą. Mnie dopisało szczęście :-)

Obrazek użytkownika gość
Loty Gdańsk - Zadar i Warszawa - Zadar Bombardier OK Obsługa OK Gdyby jeszcze publikowali rozkład lotów na 2015 r. w październiku 2014 to byłoby super a linia miałaby sporo kasy wcześniej. Generalnie linia jak lata swoimi samolotami jest super. Co prawda ludność nie potrafi korzystać z toalet i personel kabinowy ma do cholery roboty z sprzątaniem toalet w trakcie lotu.

Obrazek użytkownika AAZ
Przelot na trasie BZG-WAW. Miło i kameralnie. Kawa i ciastko w cenie. Wnętrze samolotu czyste, obsługa miła i b.profesjonalna. A wszystko w b.przyzwoitej cenie. Polecam.

Obrazek użytkownika gość
Pierwszy zakupiony bilet i wielkie zaskoczenia na lotnisku. Pani w odprawie mówi cyt. Mamy pana na liście pasażerów ale nie mamy nr ( nie pamiętam o co jej dokładnie chodziło ) Musiałem czekać i czekać dzwonili gdzieś tam i coś ustalali. Na szczęście poleciałem. Jakiś czas później kolejny zakup na połączenie. Wszystko ładnie i pięknie ale nie do końca. Płatność przelewem internetowym OK, kasa poszła na ich konto. W odpowiedzi na @ dostałem wiadomośc że dziękują i wogóle i życzą miłej podróży i że nr PRD będzie potrzebny przy odprawie. Niestety żadnego nr PRD nie otrzymałem. Więc piszę do nich że nic nie dostałem, a oni że rezerwacja złożona jest dobrze i jestem w ich systemie a nr. rezerwacji otrzyma iw innej wiadomości. I tak minęły dwa tygodnie i nic nie dostałem. Więc piszę do nic do biura obsługi, czekam kilka dni ale nikt nie raczy odpisać. Więc dzwonię. A tam mi mówią że widocznie ktoś się pomylił i żekomo wysłał wiadomość w innej zakładce a że ja mam pocztę na WP to zwalili że wina poczty. Podali mi nowy nr rezerwacji. Wchodzę na ich stronę i sprawdzam swoją rezerwację. Niestety nadal nic. Masakra. I co znowu zakwitnę na lotnisku i czekać będę. Nie jestem zadowolony z ich obsługi. w ogóle nie dbają o takie sprawy. W samolotach to OK. Panie bardzo miłe. Czyściutko, ale w biurze to bałagan chyba mają. Sory za błędy ale wkurzony jestem na nich i nie mam ochoty poprawiać. Miłej podróży życzę wszystkim.

Obrazek użytkownika ArCo
Jedna gwiazdka, bo są bardzo nierzetelną linią lotniczą. Dostają 12 mln zł za roczne latanie na trasie Bydgoszcz - Warszawa. W zamian dostajemy loty, które są często opóźnione i nierzadko odwoływane. Latanie na code-share z Lot-em przez Warszawę jest droższe niż z innych lotnisk regionalnych. Za kiepską jakość połączeń nie można im nic zabrać z tych 12 mln zł, bo oficjalnie mają tylko promować województwo na pokładach swoich samolotów. Zmarnowane 12 mln zł przez kiepską pracę prezesa bydgoskiego lotniska i marszałka naszego województwa!

Obrazek użytkownika gość
Odwolano lot, bez jakichkolwiek wyjasnien. Podano numer call centre, ktory zaproponowal napisac do reklamacji. Otrzymalam automatyczna wiadomosc zwrotna, ze odpisza od 30-60 dni...

Obrazek użytkownika gość
Latam z liniami Eurolot.com regularnie z Wroclawia do ZUrychu i jestem bardzo zadowolona. Samolot czysty, obsluga przemila, pomocna, dbajaca o pasazerow. Na pokladzie napoje cieple i zimne plus przekaska (nie podaja alkoholu). Piloci bardzo profesjonalni, informuja o stadiach lotu, pogodzie itp. Polecam Eurolot.com na tej trasie.

Obrazek użytkownika gość
Eurolot - to chyba najgorsze linie jakimi leciałam. Tragedia !!!!!!!!!! Niekompetentni, niepunktualni, bardzo ciasne samoloty, brak wody w toaletach, niemiła obsługa. Brak możliwości zakupu na pokładzie podstawowych napojów, kawy , herbaty... Nie było nic. Nasz planowany wylot , to 09.08.2014 godz.16.30 do Mars el Alam w Egipcie, niestety w dniu wyjazdu , o godz.12 dowiadujemy sie,że lecimy o godz.14. Mamy 100km do Warszawy. Dotarliśmy na lotnisko przed 14-ą , niestety Eurolot podstawił mniejszy samolot i 22 osoby musiały zostać, nie wyleciały. Następnego dnia, po nocy w hotelu, przewieziono ich z Warszawy do KaTOWIC , skąd wylecieli po wielu opoźnieniach, wieczorem. W Egipcie byli w nocy. Dwa dni krótszy urlop. Coś okropnego , nerwy i płacz. I to za własne pieniądze!

Tragedia.

Obrazek użytkownika macdik
Po długiej przerwie, tanie linie w Kolumbii mają o wiele większy poziom niż nasz nieLOT i jego córki :-/

Obrazek użytkownika gość
Eurolot? Koszmar! 18.08.14r. Lot z Rodos do Poznania trwał dla nas praktycznie 24 godz. Międzylądowanie w Warszawie, gdzie okazało się ,że samolot jest niesprawny, w końcu odwołany. Wiele godzin wykłócania się pasażerów, aż podstawiono autokary do Poznania. Załoga lotniska beznadziejna, nieuprzejma, niekompetentna. Szczytem wszystkiego było, jak ktoś z obsługi podszedł do dziecka, dla którego rodzice wynegocjowali koc i wyrwała mu ten koc z ręki. Ojciec dziecka oburzył się, więc ta pani wezwała ocronę lotniska i pojawiło się 5 funkcjonariuszy. Żadnego przepraszam. Obsługa nic nie wiedziała i za nic nie brała odpowidzialności. Aż dzow, ze nie doszło do linczu! Wśród pasażerów było wiele dzieci, w tym niemowlę. Nie radzę nikomu tatać tą dziadowską firmą. Użtkują, jakiś złom. Cud, że w ogóle dolecieliśmy do Warszawy. ŻADNEGO POSIŁKU. ŻADNEGO POSZANOWANIA PRAW KLIJENTA! ZGROZA.

Obrazek użytkownika gość
czarter poznań rodos 4 sierpnia odbył się z kilkunastogodzinnym opóźnieniem, obsługa skandalicznie nieuprzejma, czy nikt nie kontroluje pracowników pod względem kultury obsługi klienta?

Obrazek użytkownika Marcin Mandel
Trasa BZG-WAW. Jak zwykle czysty Bombardier, ładnie ubrana i uśmiechnięta załoga. Hmm, obłożenie też jak zwykle tj. trzy osoby, wliczając w to mnie.

Prawdopodobna godzina wylotu 19:10 tj.27,5h obsuwy :-(

Obrazek użytkownika gość
Zabrali się za czartery nie mając o tym pojęcia. Mieliśmy wylecieć wczoraj o 15:30 z Poznania do Hurghady. Na cztery godziny przed planowanym wylotem otrzymaliśmy informację że lot jest zawieszony. Zakwaterowanie w hotelu w Poznaniu i oczekiwanie. Wieczorem kolejny telefon że lot będzie o 3:15 i żeby na lotnisku się stawić na 1:15. Kolejny telefon o północy aby jednak nie wykwaterowywać się z hotelu, bo nie wiadomo kiedy będzie samolot. Teraz nikt nie odbiera telefonu a jest już blisko 16 godzin opóźnienia. Zdecydowanie nie polecam!

Obrazek użytkownika gość
Eurolot robi sobie kpiny z pasażerów. Czarteruje 30-letnie MD-83. Nie czuję się bezpiecznie latając z Eurolotem i 4you. Miałem okazję lecieć tym starym MD linii Swiftair. Nie byłem pewien czy dolecę w całości. Samolot miał bowiem problemy z drzwiami. Stewardessa nie mogła ich zamknąć. W końcu na schody wyszedł pilot i kopnięciem zatrzasnął drzwi, poczym wszedł tylnym wejściem. Trzeba być niemądrym, żeby narażać pasażerów na stres itp. JA NIE ZAMIERZAM KORZYTAĆ Z USŁUG EUROLOTU NIE POLECAM TEJ LINII ANI BIUR, KTÓRE Z NICH KORZYSTAJĄ. MAM NADZIEJĘ, ŻE KTOŚ Z EUROLOTU PRZECZYTA TEN WPIS I ROZWAŻY WSTAWIENIE NOWEGO SAMOLOT TYPU AIRBUS LUB BOEING ZANIM STANIE SIĘ COŚ ZŁEGO.

Obrazek użytkownika gość
Warszawa-Ryga Nowy Q400 NextGen pozytywnie mnie zaskoczył. To był mój pierwszy raz tutbośmigłowcem i wcale nie było aż tak głośno. Jeden z najprzyjemniejszych lotów, jakie odbyłam. http://www.celwpodrozy.pl/2014/06/pierwszy-raz-bombardierem.html

Obrazek użytkownika Marcin Mandel
Tym razem WAW-BZG. Batonik+napoje i uśmiechnięta załoga :) Dla mnie, mieszkańca lotniczej prowincji każde połączenie jest na wagę złota. Szczególnie takie, dzięki któremu dostanę się do domu w niecałą godzinę.

Obrazek użytkownika gość
KRK-AMS: Ciasny samolot,obsługa koszmarna,opóźnienie 50 minut słyszałem też że niektóre bagaże znikneły(na szczęście nie mój)

Obrazek użytkownika kfiaty
tylko 9? ;O

Obrazek użytkownika Marcin Mandel
Trasa BZG-WAW, czysty i nowy Bombardier Q 400 NextGen. Obsługa ładnie ubrana i uśmiechnięta :) Dziewięciu pasażerów (Bombardier tego typu ma 78 miejsc, był to trzeci lot Eurolotu na tej trasie). Napoje, zdrowy batonik i bagaż nadawany w cenie biletu (promo 99 PLN OW).

Obrazek użytkownika Rod
lot z GDN do WAW wykonywany dla LOTu. Samolot na czas, ale obsługa neutralna.

Obrazek użytkownika AAZ
Duży plus za połączenia do Bydgoszczy! Super!

Obrazek użytkownika gość
W ogóle nie mogę pojąć polityki Eurolotu. Uruchamiają regularne połączenie na trasie Warszawa- Bydgoszcz do której można się dostać (co prawda w nieco dłuższym czasie) samochodem, lub pociągiem.

Obrazek użytkownika gość
Każdy Pasażer może bezpłatnie (w ramach ceny biletu) zabrać jedną sztukę bagażu rejestrowanego. Waga bagażu rejestrowanego Pasażera nie może w takim wypadku przekraczać 23 kg (jedna sztuka bagażu) na wszystkie połączenia, z wyłączeniem połączeń z/do Chorwacji oraz z/do Rzeszowa, a także Salzburga oraz Popradu gdzie waga bagażu rejestrowanego w ramach ceny biletu nie może przekraczać 15 kg (jedna sztuka bagażu). W kabinie dla Pasażerów można przewieźć jeden bagaż podręczny. Jego waga nie może przekroczyć 8 kg oraz maksymalnych rozmiarów 55x23x43 cm. Trochę nie zrozumiała jest ocena negatywna przed lotem....

Obrazek użytkownika gość
mam leciec pierwszy raz tymi liniami EUROLOT ale jak na razie to mam bardzo złe zdanie opinie 1.na 72 godziny przed odlotem nie moge zrobic odprawy przez internet z przyczyn EUROLOTU I nikt nie mi zgłosił tego faktu ze na lotnisku ,PO 2 KUPUJAC BILET MIAŁAM WLICZONY BAGAŻ 15 KG ZAMIAST 25KG DZWONIE Z ZAGRANICY BO NIKT NIE SMIAŁ TEGO WYJASNIC DLATEGO Z PIERWSZEGO RAZU DAJE IM ZERO PUNKTOW WSTYD!!!!!!!! OCENA NAGANNA

Obrazek użytkownika AAZ
Eurolot w służbie LOTu na trasie WAW-RZE. Świeży Bombardier, miła obsługa, herbata i wafelek gratis.

Obrazek użytkownika gość
Kraków-Amsterdam: Takie podstawy typu:Obsługa itp. OK Ale z ceną przesadzili. Ale linie polecam!

Obrazek użytkownika marcin1984
mogli by już sobie podarować to prince polo:) ale samoloty bardzo fajne , szkoda ze już nie dają gazet tak jak kiedyś.

Obrazek użytkownika gość
Lot Amsterdam-Gdańsk. Wszystko na plus. Obsługa profesjonalna i uprzejma, catering w porządku(kanapka+picie). Samolot wygodny, pomimo niewielkich rozmiarów(Bombardier Q400). Lot na czas.

Obrazek użytkownika gość
Rezerwacja online biletu Rzeszów Paryż. Dwie nieudane rezerwacje, trudno odzyskać pieniądze (3 tygodnie). Dziesiątki wykonanych telefonów do biura obsługi praktycznie nic nie dały. Nie polecam rezerwować on-line, w razie nieudanej rezerwacji pieniądze "zawisają" pomiędzy eurolotem a pośrednikiem od przelewów i nikt nie może nic zrobić. Wielki minus.

Obrazek użytkownika gość
Bardzo przyjemny lot do Zurychu z Krakowa i w drugą stronę. Bardzo miłe panie stewardesy. Poczestunek - kanapka plus coś do picia. Pan kapitan informuje na bieząco gdzie sie leci i jakie są warunki. Niedrogo

Obrazek użytkownika gość
krajowe trasy niestety na ATR, ale co tu duzo mowic - szybko i w miare niedrogo WAW-WRO-WAW - wiele razy WAW-SZZ-WAW - wiele razy WAW-KTW-WAW- wiele razy WAW-GDN-WAW - kilka razy

Obrazek użytkownika gość
Firma krzak. Dwa razy zmieniali rozkład lotów. Sporo gimnastyki kosztowało mnie, żeby dopasować inne loty do zmienionego rozkładu. Na koniec, dwa tygodnie przed podróżą odwołują loty przez wysłanie e- maila (nawet nie dzwonią!) i..... nie zwracają kasy za zakupione trzy miesiące wcześniej bilety! O odzyskanie pieniędzy trzeba walczyć! Ja wciąż czekam. NIE POLECAM!

Obrazek użytkownika ciamek
Krótki lot POZ-WAW - bez opóźnień, miła obsługa, samolot trochę zniszczony wewnątrz, ale czegóż się spodziewać po wysłużonym ATRze ;-)

Obrazek użytkownika matbit
Miła obsługa, dobry catering, ipad na pokładzie lot WRO-LWÓW, WRO-GDA, bez kłopotów i opóźnień. Nowe wygodne Bombardiery Q400.

Obrazek użytkownika piotrek_laska
WRO-WAW RT. Bez rewlacji, ATR głośny lot powrotny opozniony o godzine

Obrazek użytkownika BartoszM
Krótki lot Gdańsk - Warszawa na pokładzie ATR-a. Spokojnie i bezproblemowo. A i jakaś odmiana od odrzutowców.

Obrazek użytkownika gość
przeciez ta firma to Firma Rodzinna wystarczy sprawdzić, kto tam zarządza i gdzie ma plecy. Reszta wszystko wiadomo, jak wszędzie za obecnych czasów

Obrazek użytkownika gość
Przykre, ale ten jeden punkt za jakość usługi w latach 2011 lub 2010, kiedy korzystałam z lini Eurolot na trasie Kraków-Gdańsk. Rok 2012 koszmar 2 loty za każdym razem wielogodzinne opóżnienia, samolot - wrak. Nie polecam. Tęsknię za dawnym Eurolotem, mam nadzieję, że jak ruszy normalnie kolej to będą musiały nastąpić zmiany, bo nie będzie chętnych. Joanna

Obrazek użytkownika gość
To już jest przesada od stycznia znowu droższe bilety, czy nie lepiej zlikwidować wogóle loty krajowe?

Obrazek użytkownika baloo
Bombardierów za darmo nie dostali, leasing trzeba płacić. to nie jest instytucja charytatywna. przyzwoity serwis za przyzwoitą cenę

Obrazek użytkownika gość
No faktycznie z cenami robią wszystko żeby normalny człowiek nie korzystał z ich linii oczywiście Erolot