7 posts / 0 nowych
Ostatni wpis
gość (anonim)
Obrazek użytkownika AA
Gotogate

Hej wszystkim, nie wiem czy to tylko ja I moje okropne dowiadczenie z gotogate czy moze juz ktos mial taka sytuacje.
Dwa razy probowalam zabukowac u nich bilety do Bangkoku, jedna probwa wczoraj popoludniu (nie bylo problem z internetem ani funduszami na koncie - a to kluczowa info jest dla dalszej sprawy). Pojawila sie opcja ze platnosc w toku I tak paredziesiat minut az w koncu dalam sobie spokoj. Pinieadze nie zostaly sciagniete z konta. Dzisiaj rano ta sama sytuacja. Probowalam zamowic bilety (nie bylo problem z internetem alno funduszami). Znowu to samo okienko ze tranzakcja jest procesowana. Dzownie tam I przykro mi to mowic ale niedouczona Pani na sluchawce powiedziala "tranzakcja lbo przejdzie albo nie przejdzie trzeba sprawdzac" - wyszlam z siebie stanelam obok. Pytam wiec na jakich zasadach to dziala, na jakich zasadach sa pobierane platnosci itp. Ona odpowiada ze nie wie I nie musi tego wiedziec tylko czyta co jej sie wyswietla na komputerze (wft??). Poprosilam o rozmowe z jej przelozonym w celu wyjasnienia tego, niestety nie zostalam przekierowana. Ta kobieta (wciaz niedouczona) stwierdzila ze jezeli pieniadze zostana sciagniete z konta ale tranzakcja nie dojdzie do skutku to za jakis czas pieniadze zostana oddane (4tys!). Itp Generalnie szlag mnie trafil probojac sie czegokolwiek dowiedziec I w tym momencie nie wiem nadal co z rezerwacja pniewaz mam sobie zadzwonic za 3 godziny I zapytac bo powiadomienia nie dostane zadnego.... Zenada.

Pozdrawiam
K.

DW
Obrazek użytkownika DW
Offline
Ostatnio był(a): 8 g 42 min temu
Dołączył: czwartek, luty 21, 2013 - 19:00
To raczej jest problem po

To raczej jest problem po stronie banku a nie OTA. Pani na infolinii nie ma obowiązku ani prawa wiedzieć z jakich powodów płatność nie zostaje zrealizowana. Sprawdź czy nie masz jakiegoś limitu na przelewy, skontaktuj się ze swoim bankiem, tam będą w stanie więcej ci wyjaśnić.

AA (anonim)
Obrazek użytkownika AA
Ja miałem podobną sytuacje

Ja miałem podobną sytuacje jakis miesiąc temu, pieniadze wrocile po ponad 2 tyg, a moj wk... na ta firme nie minie, pomino ze juz kiedys korzystałem z ich serwisu i było ok, ale tym razem była totalna zlewka.

boneco (anonim)
Obrazek użytkownika AA
To chyba dobrze, ze nie udalo

To chyba dobrze, ze nie udalo sie :-)

Ja po kilkunastu dniach od zakupu biletu na tej stronie mialem nieautoryzowana transakcje na prawie 1000 PLN gdzies w Chinach. Po wizycie na Policji, kilku w Banku i po dlugiej korespondencji z nim udalo sie w koncu po 3 miesiacach odzyskac pieniadze ale czasu i nerwow stracilem sporo.

Ze strony tej korzystalem po raz pierwszy i teraz staram sie korzystac jednak z polskich, ewentualnie innych wczesniej sprawdzonych stron. Wole zaplacic 50 PLN wiecej ale uniknac problemow z karta.

 

DW
Obrazek użytkownika DW
Offline
Ostatnio był(a): 8 g 42 min temu
Dołączył: czwartek, luty 21, 2013 - 19:00
Płaciłeś kartą kredytową? To

Płaciłeś kartą kredytową? To nie rozumiem po co "wizyta na policji oraz kilka wizyt w banku". Chargeback robisz na infolinii nie ruszając się z domu i po kilku dniach masz kasę z powrotem. Czy mógłbyś wyjaśnić skąd tyle komplikacji...?

Adames (anonim)
Obrazek użytkownika AA
Odradzam gotogate nie tylko w

Odradzam gotogate nie tylko w powodu braku zaufania co do przechowywania danych. jak zmienia ci lot chhoćby o godzinę to zaobaczysz jak to u nich proces. generalnie lepiej dopłącić te 50 zł i rezerwować gdzie indziej

DW
Obrazek użytkownika DW
Offline
Ostatnio był(a): 8 g 42 min temu
Dołączył: czwartek, luty 21, 2013 - 19:00
Masz jakieś twarde dowody, że

Masz jakieś twarde dowody, że nie przestrzegają procedur przy przechowywaniu danych osobowych? To powinieneś to natychmiast zgłosić do GIODO! Wyjaśnij na czym ma polegać problem z OTA przy zmianie godzin lotu przez linię lotniczą?

Dodaj komentarz